miercuri, 27 noiembrie 2013

Te vreau...x16

Am revenit dinou cu vesnicul subiect , te vreau , nu stiu ce mi-ai facut , dar dupa atata timp , m-am reindragostit de tine , intr-o zi , pur si simplu , m-ai salutat poate din dizgratie sau doar din dorinta da te a-mi auzi iar vocea , era o zi de care m-am bucurat enorm , fata de care-mi placea , fiinta la care aspiram atat de mult , a intrat in legatura cu mine , parca ameteam , nu-mi venea sa cred , ceva s-a intamplat cu ea , ceva a schimbat-o sau doar iubirea stie cand sa-si faca aparitia simtita , nu stiu cum , nu stiu de ce , nu stiu nimic , sunt doar un pion pe o tabla de sah gigantica , dar tu m-ai invatat cum sa-ti vorbesc , tu m-ai pus la colt atunci cand am gresit , cu motiv , tu m-ai invatat ceea ce nu stiam , dar acum , stiu , stiu de ce , stiu cum , stiu de ce te iubesc , acum am tot la dispozitie sunt rege peste tot , acum , singurul meu scop ramas pe picioare esti tu , tu , iubito , nu exista diferenta intre mine si tine , asa cum exista diferenta intre cer si pamant , pamantul e aici , iar cerul e acolo , tu esti aici , iar noi suntem impreuna. E greau sa te exprimi cand esti atat de entuziast , atunci cand inima-ti bate cu forta ca la primul tau sarut , unul unic si frumos , intre doi copii , inocenti si plini de sine , imbujorati de placerea simtului , dusi la extrem prin cuvinte , dar faptele tac de parca ar fi o negura intunecacioasa , stand fata in fata , pana si privirea directa te ocoleste , te face sa te ingrijorezi cu privire la unele consecinte inexplicabil de fantastice , imposibile , nu exista sfarsit de lume , atunci cand la momentul oportun incepi doar un alt capitol din viata ta , pus la colt , incerci sa scapi , iar acel prim sarut este dat cu atata neglijenta , dar consecinta se cunoaste , dupa , gandu-ti sta doar la acel moment si te judeci , de ce nu ai putut sa faci ca acel moment sa tina mai mult , de ce nu ai putut face ca acea clipa sa fie una de lunga durata , iar atunci realizezi ca si maine e o zi. Iti creezi planuri marete , tehnici inovative , dar ceea ce planifici nu mereu va iesi ca la carte , pentru ca o carte nu se judeca dupa coperta , nici omul nu se poate judeca pe el , doar dupa un singur sarut. Uite , eu sunt un copil , nu mic , nu mare , dar nici potrivit , sunt un copil , definie , copilul este o fiinta care a luat nastere din dorinta , din apartenta sufletului la om , instinctul de inrudire si de inmultire , sunt un copil care te vrea , pe tine , fata de dincolo de aceste cuvinte , fiinta pentru care Pamantul a fost modelat , stiu si eu ca nimeni nu e perfect , perfectiune inseamna ceva fara defect , insa ceea ce-mi place mie la tine si ceea ce ma face sa te vreau e fara de defect , cunostinta imperfectiunii nu are scop in descrierea acestui fapt , te iubesc , dinou o spun cu putina nedumerire sau aceasta nedumerire e defapt emotia faptului ca ti-o spun atat de sincer , nu exista culoarea negru , ea e descrisa ca lipsa totala a culorii. Te vreau , am revenit la acest subiect , pentru ca tu ai revenit , pentru ca am continuat sa cred , am continuat sa te iubesc , sperand , am obtinut , acum , acum trebuie sa am grija de ceea ce e al meu si sa-mi continui crezarea pana cand nu va mai exista loc in lume unde cineva ca mine sa mai existe. Am parte de lucrui si mai bune , si mai rele , dar tu ai adus in viata mea , odata cu tine , fericirea mea , nu exista bucurie , nu exista melancolie mai excentrica decat cea care iti aparte in trup si suflet cand are parte de un asemenea dar de pomina , te vreau , mereu am vrut-o , acum , nu e a mea , dar nu renunt , daca cred in Dumnezeu , El crede in mine , daca cred in mine , Dumnezeu crede in mine , daca sunt sigur de un lucru , am sa-l faca , iar in aceasta clipa singurul lucru sigur care inca mai sta in picioare este iubirea , iar sigura persoana pe care am iubit-o cu adevarat sta in persoana ei , a ta , o vreau. Nu exista decat inceput , cuprins si incheirea care nu se intrerupe a se termina , cu tine am cunoscut noi granite , alaturi de tine m-am reinventat , impreuna cu tine te-am cunoscut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu