luni, 18 noiembrie 2013

Idila adolescentina

Intotdeauna te simti bine , dar din pacate , niciodata nu e asa , astazi vreau sa vorbesc despre goana dupa inavutire si punctul mor unde ajunge fiecare care vrand mai mult , obtine mai putin. Zicea cineva , nu cauta iubirea , pentru ca ea totdeauna se va ascunde , las-o sa iasa din ascunzatoare si atunci insfac-o. Nu e tocmai mana cereasca ceea ce ti se intampla atunci cand simti iubirea , atunci cand ai luptat pentru ea , ai incalcat regula simpla , ai pus mana pe marginea implinirii , dar cand colo , ai facut inca un pas pe buza prapastiei , fiecare lucru redactat in articolele mele imi apartin , chiar daca unii protagonisti sunt altii , dar astazi , eu sunt protagonistul propriei greseli , am inceput sa caut fata perfecta , fata care este cea potrivita pentru mine , dar tarziu dupa ce inima-mi batand mai tare mi-am dat seama ca degeaba pretuiesti ceva ce nu-ti apartine , asa ca imi propun ca cea mai mare greseala a mea sa nu mai fie repetata , sa las destinul sa-si faca treaba asa cum e nevoie , aceasta greseala m-a impins mult mai aproape de groapa neagra , haul unde fiecare suflet dezamagit de viata ajunge , daramat , distrus de rele care exista , distrus de vointa lui , distrus de o singura dorinta , care niciodata nu va fi implinire. Am cunoscut fata care credeam ca este , credeam , dar nu era sa fie nici macar un zambet fals , am reusit sa fac din tantar , armasar , am reusit sa o iubesc enorm , dar , enorm nu inseama nimic pe langa ce neincrederea este , iar anturajul , anturajul celor din jurul meu , ma dezgusta , nu pot sa realizez cum o lume atat de perfecta la inceputuri a ajuns o paleta de culori , care nu exista , o lume perfecta ieri , dar azi , azi , perfectiunea exista doar in scris sau cel putin asta credeam pana sa te cunosc. Astazi este vorba despre mine , despre singura regula a reusitei , nu te astepta la mult , pentru ca nu vrei primii nimic , uite , eu am incalcat-o , iar acum , nu regret , dar imi pare rau de un singur lucru , nimic din ce am facut nu e gresit , dar puteam ca acel lucru sa-l fac mai tumultuos , sa-i adaug putina sare si piper , sa adaug ingrediente care sa il faca de neuitat , iar in toata aceasta iregularitate pe care am facut-o , un singur lucru mi-a ramas intiparit in minte , tu , de ce , de ce ai ramas acolo , de ce nu te pot uita , imi rog mila , imi rog durere pentru ca merit , greseala mea , intentiile mele , drumul meu , destinul meu. Nu cauta iubirea , pentru ca nu o vei gasii niciodata , aceasta maxima are ca semnificatie sentimentul vesnic si mirific al iubirii , dar in aceasta maxima iubirea are tenta de rau , are tenta de razbunare , iar aceasta maxima spune ca niciodata nu trebuie sa cauti ca sa gasesti , ci trebuie sa fi doar atent unde sa fi , unde sa te aflii , toate la timpul lor si asa a inceput o noua idila adolescentina dintre mine si o frumoasa fata , o fata pe care o iubesc inca nespus , o fata careia i-as pune lumea la picioare , careia i-as dedica viata , o fata cum multe alte fete si-ar dorii sa fie , o fata cu parul balai , fin , frumos , cu ochii mereu verzui , o fata destul de mica , dar perfecta , o fata pe care o iubesc mult , acum nu scriu cu gandul , acum nu scriu cu mintea , acum scriu cu inima , inima-mi care batand pentru ea , pentru sansa unica care fiecare lucru ne-o ofera , intotdeauna am sperat la ceva mai buna , intotdeauna am aspirat la ceva mai superior , dar niciodata nu am fost apreciat si laudat , nu am nevoie , am nevoie doar de iubirea ei , de gestul ei , dar ea , a vandut negot , banutul de aur dat pe o lacrima amarnica , in loc sa faca negot , iar banul sa fie triplu din dorinta , din dorinta de a ma avea. Niciodata nu am inteles cum oamenii dau drumul franghiei fix in momentul in care nici o greutate nu te mai apasa ca sa cazi , fix in momentul in care nimic nu te impiedica sa o strangi si cu cealalta mana , fix in momentul in care e mult mai usor sa traiesti , eu , personal , mereu am stiut ce vreau , dar de multe ori am fost pacalit , poate prea usor de un fals miraj , cum ar fi acesta , insa , de fiecare data , tentatia , seductia , placerea m-au adus inapoi in aceeasi situatie in care sunt si in acest moment , situatia de a povestii altcuiva cum eu am gresit , in situatia in care viciul meu cel mai mare e iubirea. O idila adolescentina , suna a titlu cu o semnificatie aparte , asta-mi va fi si titlul acestei postari , dar vreau mai intai sa aprofund semnificatia lui , motivul pentru care a fost pus acesta. Eram inca mic atunci cand am descoperit pentru prima data cuvantul dragoste , nu ca acum sunt mult mai mare , dar importanta si semnificatia cuvantului este mare si vreau sa incep cu inceputul , am simtit iubirea adanc in inima , eram atat de socat , nu stiam ce mi se intampla , inima imi batea mai tare de parca eram in pragul unui lesin , eram atata de fericit , dar in ciuda simturilor nu-mi dadeam seama , ce se intampla cu mine , de ce ma simt asa , cum a resuit doar simpla atingere , o simpla imbratisare sa ma faca sa iubesc , dragoste la prima vedere , chiar daca vederea insemna gesturi destul de apropiate de o relatie , nu conteaza , si te iubesc , chiar si acum , dupa atata timp , asa cum se spune , prima iubire nu se uita , iar gandu-mi va sta doar la tine , cum spuneam , la fata care mai astazi ma privea si zambea , fata careia i-am spus 'multumesc' pentru un gest modest , fata care acum nu mai are loc de mine , imi pare rau , sper ca libertatea pe care i-o voi oferii sa nu o raceasca complet de mine , destinul are un singur nume , crud. Dupa atata timp in care nu exista secret sau un al tip de amintire care sa nu ne fie cunoscuta , dupa atata timp in care zi de zi iti spuneam te iubesc , acum , acum esti doar o alta colega din clasa mea , din liceul meu , din partea stanga unde mai mereu ma uitam cu haz , cu o privire pasionala , cu iubire , la tine , nu o voi mai face , acum am sa ma uit doar in fata , pentru ca drumul meu are doar un signur sens , nici o schimbare de directie , si de-ar fi sa ocolesc fiecare parte a caracterului meu , sa-l vad de fiecare data cand drumul meu va fi o plimbare cotidiana , dar pe tine nu vreau sa te mai vad , pentru ca imi fac rau , ma intristez , ma inseninez , vreau sa te uit. In cele din urma , acea idila adolescentina perfecta , a devenit o poveste cu un antagonist , chiar daca acea poveste era defapt doar un basm la care visam , niciodata realitate. Te iubesc , nu uita niciodata , ceva de neuitat e ceva de neuitat. Nu cauta pe fundul sacului graunte , ca sa nu cazi in el , iar grauntele sa te acopere.

2 comentarii: