joi, 7 noiembrie 2013

Mai am un lucru de facut

Inca visez la momentul in care o sa am in fata fata perfecta , fata de care ma voi indragostii lulea , acea fata cu ochii verzi , sclipitori si plini de aroma vizuala , fata cu parul balai dat pe spate , frumoasa ca  o floare de primavara intr-un cadru cat se poate de natural , printre arbustii din padurile dese , pajistea de la poalele dealului , valisoara care curge la val , chiar pe langa al tau chip , purtat de apa pana la ochii mei , o fata ca nicio alta fata , plina de fast , de modestie , frumusete si caracter indescifrabil , pur si iubit. Buna impresie e prea putin spus sentimentului pe care l-ai creat in mine , buna dispozitie cand apari in vazul meu , e ceva cotidian , ma imbucuri doar privindu-ma , zambindu-mi mladios printre razele soarelui arzator , printre razele de curcubeu aruncate peste noi , trupul tau , mana cereasca pentru creatie , esti o piatra filozofala pentru mine , este cea mai frumoasa fata. Am termeni destui de complicati si greoi de inteles , dar singura idee e ca , esti dorinta mea naprasnica , te vreau mereu in gandul si inima mea , pentru ca esti tot ce mi-am dorit , uita-te adanc in sufletul tau si gandeste-te , de ce nu poti lua masuri contraventionale faptului ca in fiecare zi , imi permit sa-ti spun 'te iubesc' , de ce nu vrei sa imi acorzi o sansa unica , iti vreau atentia , tot ceea ce-mi poti oferii , te vreau pe tine , fata cu care am vorbit noptile varatice , inainte sa te cunosc , iar tu esti cea care-mi aduce aminte de o zi foarte speciala din timp , ziua in care te-am zarit pentru prima data , era o zi de toamna rece , eram imbracat la mai putin de un ac , vroiam sa te impresionez nespus , sa te imbratisesz asa cum planul din capul meu rasuna neincetat ca intr-un hau adanc si larg , apoi , ti-am vorbit prima data , i-am vorbit fetei de care-mi placea , cea pe care o vedeam mereu in fata ochilor mei. Timpul trece , minutele zboara fara sens , peste tot , o corvoada de ambuteiaje , printre cuvinte , pot zarii din cand in cand , doar putin din palma care ma loveste zilnic , ma suceste in toate partile si imi readuce aminte ca exista rau , exista ceva care mereu ma va urma , va fi sub talpa mea si ma va face sa alunec de fiecare data cand lucrurile imi merg perfect , au o linie de plutire egala cu nivelul marii , la suparfata mea , adanc in inima mea. Cand eram mici , ego-centru era ceva ce ne apartinea , acum vedem fiecare privirea semenului nostru , stim sa luam in considerare pe cel de langa noi , sa ne focusam atentia , empatia pe o anumica corvoada , un anumit subiect simplu , stiu sa iubesc , stiu sa fac ceea ce candva doar invatam , pot sa fac , pentru ca vreau , iar gandul meu energic fuge de colo , colo si pune punct fiecarui fir narativ care nu conteaza , dar exista un punct care niciodata nu va fi folosit , exista un subiect cu viata vesnica traitoare , tu , te iubesc , e prea frumos de spus , ti-o mai spun , te iubesc , acum , punctul nu mai e , viata e plia de obstacole si am nevoie de un ajutor , ori daca pot sa ajut sufletesc , sa tin scara celui care nu poate pasii in lumina , sa ascund minciuna neagra de adevarul vizibil si sa fac din lumea nevazuta ceva de basm , o lume in cuvinte , scrisa dupa un plan , relatari adevarate , intamplari care candva au fost aici , in mintea mea , iar singurul protagonist esti tu , cea care m-a motivat indeajuns incat sa reiau fiecare greseala si sa o repart , sa o indepartez de important , sa retraiesc momentul pentru a imi restabilii limitele si nevoile , sper ca atunci cand lumea va fi rea , tu sa fi singura care mai poate ghida binele spre mine , sa fi cea care stie ce vreu , sa fie cea care inca ma iubeste. Tu , fata de care m-am indragostit nebuneste , fata la care nu pot renunta pentru un ocean de bine-facere , cea pentru ca aurul e doar un lucru vopsit in galben , cea pentru care dulcele gust la ciocolatei e acru prin comparativul zambetului si am ochiilor natural de verde , ochiilor care ma privesc cu atat dezmat si te iubesc , ma pierd in ochii tai , esti atat de minunata , un cadou care nu era menit pentru al cunoaste , dar Dumnezu a pus mana pe mine , mi-a oferit o oportunitate unica , iar dupa acesta sansa , eu sunt cel care trebuia sa o duca la implinire , te vreau , mai mult ca orice , vreau sa-mi fi iubita mereu , pentru ca iubirea nu poate fi explicata in cuvinte , ea are nevoie sa fie traita pentru ca profunzimea adanca sa fie simtita la suprafata gandurilor , sentimentele mele , inima mea e mult mai mult decat un ceas care ticaie mecanic , am nevoie de tine sa invarti mereu cheia care face ca timpul cu tine sa nu se opreasca , asa ca , te implor , nu lasa niciodata ca ceva ce-ti apartine sa se opreasca , du-l la capat , pana in momentul in care se strica , iar reluare , ori reparatie nu exista , lucrul din mine , e inima , cea care ti-o voi oferii in dar atunci cand timpul o va cere , atunci cand tu mi-o vei cere , te vreau , o spun pentru ultima data , cu o intentie posesiva imensa , te iubesc. Nu exista lucru pe acest pamant care sa ma faca mai fericit in toate cele decat esti tu , ma incanti nespus uitand , ma incanti nespus vorbind , ma amagesti atunci cand lucrurile la care ma uit sunt prea putin importante pentru mine , dar motiv pentru tine. Am in caracter , un defect , poate o calitate , dar putin din toate , te iubesc , nu vreau sa te pierd , sunt gelos din cale afara , nu pot traii fara sa ma gandesc la viata , viata are nevoie de mine asa cum si eu depind de ea , traiesc pentru ca pot vorbii , traiesc pentru ca-mi place nespus de rau , iubesc viata in toate cele , pentru tine nu mi-ar ajunge timpul ca sa-ti arat , ca sa-ti spun atata cate mintea imi puie , atatea cate gandul imi spune , atatea cate inima imi bate , ma zgaltaie sa vorbesc , te iubesc , nu exista lumina fara iubire cum nici destin fara menire , esti visul pe care-l visam , esti fata care mereu aparea cu spatele intros , cu parul mediu dat pe spate , ca a al unei printese din basmele romanesti , fata care statea cu spatele la mine , dar nu pot pricepe amrnic de ce cu spatele , de ce cu bretonul lund in fata ochiilor , de ce nu veghea , iar acum , poate stiu , poate e o presupunere fara rost , erai tu , parul brun , frumos si fin , putin din zambet iesea de dupa podoaba ei inumana , intotdeauna unimit , doar de ceva necunsocut , erai tu , dar nu puteam vorbii , asa ca am ramas dator cu ceva nespus , te iubesc. Ma simt atat de euforic in momente de singuratate , poate putin cam ciudat , poate ceva normal , dar normalitatea nu mai exsista , asa ca lumea de dincolo de norii , e un univers intins , alaturi de tine mi-as dorii ca universul sa ramana nedescoperit , vreau sa te cunosc , sa fac parte din viata ta cotidiana , sa iti imparti greutatile cu mine , sa imi ceri ajutorul atunci cand nu exista loc de 'multumesc' , sa te lasi pe umarul meu cand nu mai poti , sa pnagi pe bratele mele de durere si sa te iubesc mereu , sa te iubesc vesnic pentru ca vreau sa mi te dedic tie , e foarte usor sa renunti si sa cauti altundeva , dar mi se pare mult mai incitant sa incerci la disperare cu unele motive de dezgust , sa nu renunti la ce e al tau , sa duci la capat ceva ce nu putea avea un capat , te vreau pe tine , pe nimeni altcineva , pentru ca daca sentimentul meu de iubire e focusat asupra unei tinte nu exista ratari sau trageri fara punct final , punctul e pe tabla , sunt departe de el , il zaresc , dar totusi , l-am pus in bataia pustii , acum , am nevoie de un glont si o perfecta viata cu tine , te vreau , nu pot sa pun alt cuvant cu al inteles , pentru ca doar un singur sentiment exista pentru ceva ce merita atatea altele. Multe aliniate , multe cuvinte care te poarta pe tine , nu pot concepe ceva fara ca tu sa fi in ea , nu pot exista fara a gandii , mai ales ca tu existi , te iubesc , mereu am facut-o din primul moment in care te-am cunoscut . In viata am de facut trei lucrui , sa ma nasc , sa te cunosc si sa te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu