marți, 26 noiembrie 2013

Intre doua

Cum poti descrie o situatie de cumpana? Ei bine , e putin cam dificil , mai ales cand esti pus in fata faptului implinit , iar tu trebuie sa alegi un sigur lucru din doua care sunt identice , unul e nesigur , dar celelalt nu-ti inspira incredere , unul e mult prea frumos , iar celelalt prin comparatie , lafel , e foarte obositor pana si gandul ca ceva ca aceasta propunere chiar exista , mai mereu am de ales , mai mereu de facut ceva , insa , niciodata nu pot alege , astfel poate castig lupta , astfel poate pierd lupta cu mine insami sau cu cei din jurul meu. Exista o celebra maxima care zice 'Daca lupti pentru doua lucruri diferite , nu vei castiga nimic' , iar ghidandu-ma dupa aceasta zicala , e de la sine inteles ca lacomia si nesiguranta ma va face sa pierd ambele lucruri , fiinte , ba chiar ceea ce iubesc mai mult. Uneori simt cum pamantu-mi fuge de sub picioare , cum totul se incetoseaza ca si cum as fuma prima tigara , capul incepe sa nu-mi mai apartina , totul e ireal , nimic nu-ti mai aduci aminte , e frumos sa simti meritoriul , dar nedrept sa fi judecat pentru ceva care pana si judecatorii fac , ma simt dezamagit ca nu pot sa fac fata situatiei actuale , ma simt vulnerabil in fata loviturilor , dar nu , nu ma voi da batut pentru ca eu pot , vreau si o sa reusesc , drumul meu e in fata , ceea ce e pe margine nu-mi apartine. Probleme? Bataie de joc? Deradere? Chestii care niciodata nu mi se vor intampla doar mie , dar , toate la timpul lor , dupa fapta si rasplata , banul cu putere se dobandeste , nimic nu ma face sa privesc inapoi pentru ca inapoi nu inseamna inainte , iar ceea ce a trecut e bun trecut , nu poate fi schimbat. Toti gandim logic cand vrem , toti avem sentimente , toti existam , intre noi nu exista respect , dar il cerem unul celuilalt , eu ma simt bine cand creez , altii se simt bine cand muncesc , dar prima mea nemultumire e aceea ca , in momente de cumpana vrem sa fim alintati si ne gandim la viata cu lacrima in ochii , as vrea ca sentimentele sa existe doar pentru cei ce cu adevarat le folosesc , nu doar se folosesc. Eu vorbesc in scris , altul citeste scrisul meu , iar eu sunt tot aici , el sau ea e tot acolo , niciodata aproape , am o nedumerire amarnica , pe pamant , in mintea omului exista o balanta pe care o vedem de fiecare data cand ceva rau ni se intampla , iar dorinta de razbunare e cea mai mare , pe balanta sunt puse toate faptele noastre , insa aceasta balanta se sprijina si inclina aproape total si fara indoiala spre ceea ce nu vrem sa acceptam ca suntem , rai. Nu ma dau inapoi de la indatorire , nici de la vina , vinovat pot fi doar eu , indatorirea e pe umerii mei , incepand de cand m-am nascut pe lista cu destine de excelenta s-a inscris si destinul meu , iar nu ma voi da la o parte din calea destinului , ma alatur de el , pentru ca ceea ce face el , fac eu , ceea ce fac eu , face el , iar opozitia poate fi infranta doar daca in viata joci murdar , corectitudinea inca exista ca un cuvant arhaic , ca un cuvant care a constituit geneza pamantenilor , dar prezentul a inlocuit dreptatea cu fictiune si fostul , a devenit prezentul. Ma gandesc , de ce nu pot fi ca ei , cei cu influenta , cei cu anturaj , ei bine , nu vreau asta , nu-mi place sa vreau ceva ce nu-mi sta in fire , dar firea mea vrea ca sa fie acceptata intr-un grup din care fac parte doar oameni de prost gust , oameni care nu exista , oameni care nu merita titulatura de oameni. In acest moment sunt binedispus din cauza faptului ca stiu ce vreau , stiu ca ce mi se intampla e consecinta a alegerilor mele , in viata mereu mi-am dorit sa primesc ce e al meu , in viata mereu mi-am dorit sa primesc ceea ce mi se cuvine , in viata totul e al meu. Din cauza faptului ca toata lumea e preponderenta influentei si eu fac parte din acest cerc , iar cea mai mare influenta pentru mine este ea , cea pentru care nimic nu e in zadar , cea pentru care niciodata nu sunt prea obosit. Am in viata o cale cu doua sensuri , una merge drept in fata spre un viitor asigurat , iar cealalta cale ma duce inapoi spre pierzare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu