luni, 5 august 2013

Vreau si eu...

Mi-a fost dat ca sa vad ca orice mi-as dorii , nu pot avea , insa din multe ganduri puse cap la cap am reusit sa ajung la unica concluzie ca nu am nevoie de acel lucru , la baza lui statea doar simpla lacomie fata de ceilalti din jurul meu . Findca merit , nu inseamna ca trebuie sa am , muncesc pentru ce mi se cuvine , nu pentru ce lacomesc . Astazi am sa pun ca simpla si intensa tema , ciuda , pentru ca acest cuvant este folosit sinonim drept dusmanie in cele mai multe cazuri , vreau sa am ce are cel de langa mine , chiar daca nu am nevoie de acel ceva , uneori acest cuvant pus in practica este dus la cote inalte care au ca rost sume mult mai mari decat cotele unor pariuri fara valoare sentimentala  , sunt puse in joc orgolii si caractere care nu vor permite nedrept , in opinia lor ,  ca un simplu cuvant sa stea intre doua executii , litere scrise , litere sterse si apoi rescrise pe o foaie gaurita au ca motiv descrierea unor decizii extrem de josnice si de tot nerasul , care sunt puse in practica doar din simplul si ipocritul motiv , eu nu am , de ce sa ai tu?! Am inceput sa am incredere intr-o zicala , care zice ca ''daca totul ar fi haotic ar fi inteles fiecare , dar intr-o lume in care exista si cei drepti , nici urma de dat mana'' . Nu trebuie sa lacomim la ceva ce nu este al nostru , dar nici speranta la ceva mai bun nu trebuie ratacita prin intunericul uitarii , azi nu e posibil sa pui mana pe cei al tau , dar maine , daca din tot ce faci , vei primii. Rabdarea rezolva mult , pentru ca fiecare motiv de ciuda fata de aproape are ca loc incipient sau ca scanteie prima zabava de rabdare , Dumnezeu a creat tot pentru ca fiecare om sa aiba insusi tot. Intreaba-te pe tine , poti sa pleci capul o perioada nedeterminat de mica , in loc sa iti pierzi omenia tot restul vremurilor .
Nu manca ceva crud , timpul va indulcii acel lucru , il va inflorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu