vineri, 2 august 2013

Aici nu va fi acolo

Oare e bine ce fac? Oare e bine ce gandesc? Probabil ca nu voi sti niciodata , la fel cum nicio necuvantatoare nu-si poate spune dorul , fiecare gand , fiecare dintre noi are un punct de incepere , insa de fiecare data ne ramnificam , pentru mine aceasta despartire in diferite sensuri inseamna implicarea indirecta , dupa caz , a raului si a binelui . Pe marginea prapastiei ma aflu si voi ramana acolo pentru fiecare moment de cumpana in care am ales raul mistuitor pentru placerile oferite in loc sa pun mana pe cel dintai alb inger care sa ma duca spre sus. Nu stiu , daca e bine ce fac acum... , nu stiu , daca este bine ce fac acum , am rolul meu in viata , stiu si sunt increzator in acest lucru descoperit din proprile rasputeri , vreau sa duc la capat singura meserie sau indeletnicire pe care Dumnezeu mi-a dat-o in primire , pun pe primul loc motivul pentru care am doua picioare si doua maini si daca vreodata mana stanga lovita din prea mare neglijenta se va ascunde de cea dreapta , haul negru si inecacios sa ma duca spre fundul neatins si nestiut de nimeni. Lasa-ti lumea ta , sari in bratele mele si haide sa cadem neincetat spre tara fara apus. O spun odata si doar odata , ce a fost acum ori niciodata , totul a fost vreodata.
Totul prospera atunci cand inmultesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu