marți, 13 august 2013

Un vis...

Am visat la tine , am fost cat pe ce sa te am in intregime , am pus varful degetelor pe buzele tale fine , dar timpul mi te-a luat , umbra ta a disparut odata cu tine , nici macar ce a fost nu-mi mai aduc aminte , poate pentru ca nu vreau , poate pentru ca nu pot sa mai indur o suferinta desarta urmata de lucruri bune , lucruri bune care le faceam impreuna . Cand te vad mie rusine , cand te aud  vreau sa vad , dar sper ca intr-o zi de maine sa facem tot asa cum candva noi doi am fost un suflet pereche , o inimaintreaga , un destin unic . Astazi ploaie in sufletul meu asa cum din ziua in care ai zis ''nu mai vreau''  , cerul s-a inegrit , fulgere au lovit si timpul s-a oprit , dar nu e amagire pentru ca pe stresinile casei mele inca curge apa , geamurile inca sunt inchise , dar stiu si vreau sa cred in continuare ca soarele va rasarii dupa atata ploaie. Mai sti tu oare , mai sti tu , cum zi de zi te sarutam , cum ora de ora vorbeam , cum minut de minut te imbratisam , probabil ca nu pentru ca tu ai dat tot ce ti-am oferit pentru un nimic , un nimic plin de tine. Ochii tai luciosi , chipul tau angelic , mainile tale fine si parul tau moale , candva ma tineau in priza zi de zi pentru a spera ca maine te voi vedea si iti voi spune cat de mult tin eu la tine . Cuvintele nu fac decat sa prelungeasca durerea la nesfarsit , bun prilej pentru tine , cea care , nu inteleg de ce vrei sa ma faci sa regret tot , dar nu am sa-ti joc jocul , ci am sa trisez , am sa scurtez drumul , am sa sar garduri si voi ajunge la tine , nu pentru ca vreau , ci pentru ca pot , intotdeauna am putut , cei lenesi vad problemele , vad un lucru care-l pot indeplinii , dar nu-l fac , isi imagineaza un sfarsit , dar eu ignor toate acestea pentru ca mie imi apare in fata ochilor doar posibilitati , lucruri care le pot face si le fac si o noua pagina pe care pot sa scriu din colt in colt . Vezi tu , nu scriu aceasta mica situatie uitata de trecut pentru ca vreau , o scriu pentru ca amintirile ma indeamna sa traiesc dinou un rau necesar. Oare oamenii sunt facuti din piatra ?! Eu cred ca nu pentru atunci , daca am dreptate , piatra se topeste de fiecare data cand soarele isi face aparitia metaforic pe cerul rosu si plin de stele . Ca sa vezi stelele nu ai nevoie de noapte , ca sa te vad pe tine am nevoie de muzica , o muzica a carei note si diezuri sa ma conduca negresit pe calea spre rasarit unde portative de vis am intalnit si o lume noua am regasit. Poate viata mea e doar o rima intr-o poezie , dar vreau ca aceea rima sa fie cea mai ritmata din toate celelate rime , pus de punct , lasat de virgula , rima continua , titlu fara inceput , conceptie de negresit si lumi paralele. Se pare ca am trait un vis intr-o lume dintr-un vis pentru ca aici , aici langa mine sunt doar sticle goale si un munte de regrete. Sper sa nu citesti asta vreodata pentru ca eu deja am uitat ce a fost. Vreau sa te vad...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu