luni, 25 aprilie 2016

Visul visatorului

       Nu m-am gandit niciodata ca intr-o zi simpla as putea sa cunosc un suflet care mai apoi sa devina unul indispensabil starii mele de fericire, pur si simplu fara prezenta ei sunt doar pe jumatate. Intotdeauna obisnuia sa-mi spuna ca sunt visator, ei bine, cu siguranta sunt un visator, insa tu esti visul meu, cea inspre care am deschis ochii si mi-am dorit-o, astazi te am si mai mult ca niciodata te pretuiesc si te ador, nu exista unitate de masura metrica pentru fiecare distanta din punctul careia imi este dor de tine.
       Pe scurt, niciodata nu m-as fi gandit ca un vis atat de ireal s-ar putea sa devina realitate si cu atat mai mult sa fac parte trup si suflet din intreaga poveste de iubire, nu mi-as fi putut imagina ca eu pot sa fiu atat de fericit langa ea si Doamne daca as fi putut macar sa indraznesc sa ma gandesc ca intr-o dimineata, eu, m-as putea trezii langa ea si sa ii vad frumusetea si chipul ei atat de somnoros, dar atat de minunat si luminos, sa o vad cum doarme si sa ii sarut fruntea, nimeni nu poate traii ceea ce am trait eu prin sentimente, ea este visul devenit realitate si imi doresc ca toata lumea sa simta acest pur dar al fericirii macar odata in viata.
       Daca ea plange, plang si eu, daca ea sufera, sufar si eu, daca ea zambeste, zambesc si eu, asta inseamana cu adevarat puterea destinului, momentul in care fara nicio indicatie scenica cele doua personaje se cunosc, se trateaza reciproc din oficiu cu respect si dragoste, traiesc cu un sigur motiv, acela de a fi fericiti si lipsiti de taine, rele si mediocritati.
       Descrierea zilei de astazi nu poate fi decat una, mirobolanta, astazi ea a fost langa mine si am simtit cum sangele din vene curge atat de puternic si cum adrenalina sentimentului de iubire ma invaluie, ma devora.
       Ofera tot ce ai tu mai bun, ca sa primesti bunatatea celui ce primeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu