miercuri, 20 aprilie 2016

Definitia ei

       Ea reprezinta pentru mine cea mai puternica sursa de fericire, ea e cea mai buna pentru mine, este atat de plina de sine, atat de gigasa si pura, puternica, dar si slaba, ea e totul. Daca printr-o definitie logica si coerenta ar trebuii sa o descriu, sa-i desavarsez o carte de vizita cu un mic motto, ei bine acel cap de afis ar fi ''aici gasesti tot ce-ti doresti'' , pentru ca in bratele ei gasesti caldura, iubire, in palma ei gasesti daruire si bunatate, in obrajii ei, pura bucurie si reverie, ochii ei atat de sclipitori, fura inima oricui, parul ei atat de colorat, sufletul ei minunat, ma omoara, ma uimeste. 
       Intotdeauna pe durata vietii unui om trebuie sa existe cineva care sa lase o urma adanca prin prezenta ei, ei bine, pentru mine ea este cea care mi-a definit pentru prima data latura pe care eu o numesc iubire, ea mi-a desavarsit orice deprindere prin care pot sa devin fericit, ea mi-a daruit posibilitatea ca totul sa devina nou, sa transform tot ce a fost intr-un instrument de munca pe care astazi il folosesc pentru a vedea pe chipul ei cum zambeste si cum este ea de fericita.
       Nu exista sentiment mai multumitor pe acest pamant decat acela cand conferi placere cuiva, il fericesti, ii oferi ceva ce nu poate obtine cu forte proprii. Daca nu ar exista cineva ca ea, nu as exista eu, daca cineva ca ea nu m-ar supara, nu as avea cum sa iert, daca ea n-ar fi ea, atunci eu nu as avea pentru cine sa-mi ofer tot ce am ca sa o vad zambind. Ea, defapt, reprezinta intregul de care am nevoie, persoana fara de care nu exista un sens logic al lucrurilor, pe langa mama, cea care e eroina, datatoarea mea de viata si cea mai perfecta femeie, cea de-a doua femeie, normal, este aceasta finta care logic nu are ce cauta pe acest pamant, ea face parte din visele mele, insa fizic, aceste vise au luat finta, ea este a mea si ii multumesc pentru ca exista, isi ofera timpul in schimbul a catorva clipe frumoase, ii multumesc pentru ca a renutat la tot ce nu-i facea bine pentru ca eu sa-i ofer mult mai putin, dar mai bine si mai bun.
       Sincer, singura cale prin care o astfel de femeie mi-ar mai putea aparea in viata, ar fi rencarnarea, pentru ca sunt sigur ca o viata nu mi-ar ajunge ca sa-i arat tot ce simt pentru ea, iar prin acest fapt, am traii 1000 de vieti, in situatii diferite, dar cu suflete pereche, te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu