duminică, 27 aprilie 2014

Printre frunze si alte chestii

     Natura in sine inseamna verde , natura in sine inseamna viata , de aceea , astazi am ales sa vorbesc despre ce inseamna natura pentru mine , ce inseamna natura ca motiv pentru viata mea , cum ma influenteaza si cum ma regasesc in ea. Natura reprezinta totalitatea vietii pe Pamant , in cadrul ei am fost creati , din ea ne tragem , traim toata viata si murim , resursele noastre au ca loc incipient natura , tot ceea ce ne ofera energie si mijloace de trai se trage din natura , de aceea i se mai spune si mama natura , in natura imi gasesc motivele pentru care ziua de maine e intotdeauna mai frumoasa decat cea de ieri , in natura regasesc motivul pentru care traiesc , pentru care sunt mai inteligent decat animalele , pentru care exist , pentru ca am un rol , natura mi-a dat un rol , trebuie sa joc , sa rad , sa plang , sa sufar , dar sa nu-mi uit replica , uneori , stau pe prispa casei si ma uit la toata verdeata si pasunea din indelungata tarina din spatele casei , vad cum pasarile zboara contra vantului , la fel ca mine contra problemelor , vad cum soarele de abea se vede de norii cei inecaciosi , la fel ca mine dincolo de toti oamenii din fata mea , vad cum totul se schimba de la zi la zi , de la bine , in rau si invers. 
Doar visul poate zbura , iar trupul merge.
     Ma gandesc , de fiecare data cand ies si aud cum natura vorbeste in soapta , cu un limbaj de taina , ma gandesc , ma gandesc la rezolvari , preventii si reusite , natura ma inspira , daca multi autori au scris carti si volume in natura , gandindu-se doar la natura , la verde , la animale , la frumusete , la simplitate , ei au fost doar cativa , insa daca toata lumea ar fi la fel , lumea ar cunoaste doar zambet , nu durere , lumea ar fi verde , nu neagra si grea , mata si urata. Personal , influenta pe care mi-o transmite natura este una destul de mare , insa in globul de cristal unde ma aflu mai mereu , natura se intampla sa nu existe apropae deloc , aici apare adevarata fata a societatii , oameni care ma dezgusta , caractere de rahat si multe fete , dar foarte multe fete care-mi inspira o stare de suflet unica , nefericire . Natura nu cunoaste sentimente , insa cu siguranta daca ar simtii , nu ar mai fi , ghinion , desigur in lumea in care traim astazi , e posibila viata fara verde , insa nu pentru mult timp , e la fel ca o oaza in mijlocul desertului , daca apa din izvorul acela nu ar mai fi , in cateva zile , totul ar disparea , orice urma a naturii , a ceea ce a fost , a ceea ce nu va mai fi. 
     Acest articol nu are ca subiect unic natura , ci mai degraba este despre mine , printre frunze si alte chestii , mi-as dorii sa vad cum e sa traiesti intr-un loc unde nu exista nimic , doar eu si nimic , pentru ca astazi ma aflu intre oameni , nu pot explica de ce sau cum pot asta , dar urasc oamenii , stiu , am nevoie de ei , insa in mare parte urasc sa interactionez , daca lucrurile ar fi doar de mine , vorba pentru ceilalti , nu. In fiecare zi trec prin vorbe , ganduri si vederi , in fiecare zi ma feresc , trec pe langa sau stop , oameni , nu toti ma urasc , nu toti ma iubesc , nu toti sunt la fel , defapt nimeni , insa , as vrea ca intr-o zi sa trec prin toti , sa nu aud nimic , sa vad doar esentialul si sa traiesc fara sa cunosc ce e teama sau dezamagire , in general , raul , vreau multe , mai bine o las balta , sentimentele nu ar trebuii explicate , nu merita , toti le simtim , ce rost are , viitor.

Pentru o zi de maine mai buna , inceteaza sa te mai gadesti la ceva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu