duminică, 20 aprilie 2014

O alta viata la un alt etaj x11

     O alta viata la un alt etaj , asa spune titlul postarii , in toate publicatiile cu acest titlu incerc sa vorbesc despre viata mea de zi cu zi si temerile mele de trecut si viitor , ceea ce vreu sa ma astepte si ceea prin ce am trecut , ceea ce am invatat si ceea ce mai am de invatat de acum inainte. Sunt o farama de paine pierduta intr-o brutarie imensa , asta este insemnatatea mea pentru intreaga societate , ei bine , inafara de familia mea , desigur , amuzant , dar totusi incerc sa-mi construiesc propriul drum fara ajutor , pentru ca asa e mai bine , nu voi avea parte de dezamagiri sau profitori , in parte , viata se bazeaza pe legaturi intre oameni , nu spun ca nu voi avea parte niciodata de asa ceva , insa spun ca fiecare legatura dintre oameni trebuie sa aiba un rol , trebuie sa conste intr-o calitate aparte , nu creezi relatii de prietenie intre tine si un om al carui nume inca nu-ti sare in minte , in functie de rangul tau , iti alegi prietenii , iar daca nu te consideri un injositor , atunci esti vedeta , prieten al tuturor , mascota tuturor. 
     Uneori ma simt neindreptatit , chiar daca nu am dreptate in privinta mea , sunt inca un copil , asta e rolul meu , sa primesc si sa invinuiesc fara motiv , calitate sau judecata , mi-as dorii mai mult , chiar daca nu se poate , vreau aia , vreau aia , vreau aia , iar ca raspuns , toata lumea vrea o aia , insa nimeni nu primeste o aia , ci un nimic deoarece nu se poate , nu poti traii din nimic , nu poti face nimic din nimic , varsta legala de pensionare in Romania zilelor noastre este de 65 de ani , cu poti traii 65 de ani din nimic , cum poti traii o zi in lumea mea , cum poti sa fii cineva in lumea asta , cand sunt mai importante niste scrijelituri denumite poezii sau alte opere , care la momentul scrierii nici macar nu aveau o definitie , ci doar norocul autorului de a place cuiva cu influenta cateva cuvinte care nu erau intelese , cum poti sa traiesti cu speranta langa tine , ba chiar putina implinire daca ceva mor conteaza mai mult decat ceva care inca mai are viata , inca , dar pentru putin timp , oamenii sunt vai de capul lor , luand in considerare ca prostii lumesi pot valora mai mult decat viata unui om , asta nu e o prostie , ci o viata pe care nimeni nu si-o doreste , dar o are , o poza cu tine in care nu ai iesit bine , insa aceasta a ajuns pe ''Facebook'' , incroyable , tehnica e buna , da viata si mai si.
     Sari de la un etaj la altul , dar nu uita , trebuie sa urci , nu sa te arunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu