duminică, 4 mai 2014

Absent la viata mea

     De dimineata cand ma trezesc si pana seara cand ma culc totu-mi sta pe limba , incerc sa ies din cotidian gandindu-ma cum sa-mi fac ziua de maine mai interesanta , cum sa rezist atatei nepasari , atatei ignorante , incerc , rezist , stabil . Traiesc , fac o multime de lucruri , dar sunt absent la ceea ce fac , ma simt sub influenta alcoolului sau parasit de suflet , ma simt lipsit de mine , traind fizic cu un nume , o noima si un sens . Oamenii vad , vazul in sine reprezinta recunoasterea sau transpunerea a fizicului in retina , apoi in minte , asta inseamna ca omul este o masinarie care transforma materia in imagini pe care nu poti sa le atingi , nu poti fi fericit , apoi , de ce mai conteaza daca omul are suflet , atunci de ce mai exista suflet , doar ca sa avem si sentimente care uneori ne ranesc mai tare ca o arma de calibru mare? Nu stiu ce sa aleg sa traiesc ocazional cu sentimentul ca-mi lipseste o parte din mine sau sa traiesc permanent notoriu ca omul care reuseste fara sa simta , e alegere grea , mai ales ca sentimentele te imping sa alegi partea rea , in opinia mea. Sunt lipsit de inspiratie , in ultima perioada am resimtit cum arata viata din cele mai adanci tenebre , imi place , imi place sa fac asta , sa profit de viata ca obiect , sa ma folosesc , sa o folosesc si sa ma foloseasca ca pe un obiect , sa depindem , defapt , depindem , asta e legea intai a universului omului , fara viata omul sau orice altceva s-ar intoarce inainte de renumita explozie de materie care se presupune ca e incipitul nostru , incipitul chinului si a fericirii , imi place sa fac ceva de care am nevoie , imi place sa distrug si sa constuiesc de la inceput , e la fel ca un obiect gasit , mai intai il demontezi pentru a afla cum functioneaza , nu conteaza cum faci asta , insa la loc este o adevarata enigma de deslusit . 
     E un joc maret viata , e ca o carte cu multe capitole , multe fragmente , multe cuvinte , un singur titlu , ''Viata'' , imi e jena ca uneori depind de sentimente , imi e jena sa recunosc ca uneori ma imping la judecata , ma imping sa devin un daunator , ma imping tot mai aproape de propria groapa . Referitor la cuvantul ''absenta'' din titlu , acum o sa spun cateva cuvinte despre acest loc sau o sa-mi retrag o multime din ele , scoala nu e o necesitate rea , ci scoala face parte dintr-un antrenament greu , in care mereu esti prins nepregatit , de aceea sunt absent mereu , sunt absent atat la orele de curs , cat si la ceea ce inseamna viata mea , apa curge la vale , iar de o fi sa o indrumi cum vrei , poti , asta sunt eu , mereu ma duc la vale , nu dupa dorinta mea , ci dupa forma cursului , forma nevoiei. 
          De dimineata pana seara e nevoie de mine , e nevoie doar de servicii , nu de prezenta , de prestatie ,nu de ceea ce simt eu , sunt o masinarie , masinarie cu functii vitale pentru altii , pentru mine mai putin , sufletul se foloseste de om , de corp pentru a se afirma , asa deci , nu trebuie sa sparg nicio oglinga pentru a nu-mi ranii sufletul si a nu-mi aduce ghinion , zic eu , nu sunt superstitios , dar e potrivit fata de fragment.
    
Oamenii de stiinta au gasit explicatie aproape atot , atunci , de ce inca mai ne incredem in existenta sufletului si a Vietii de Apoi , capcana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu