duminică, 13 aprilie 2014

Placere , pasiune , dar nu legat de dragoste

     
Cantand la chitara , aud ce stiu sa fac , ma afirm , iar daca nu stiu sa cant la chitara , nu-i bai , stiu ceva mai important de facut.
     Placerea reprezinta sentimentul absolut deoarece pana si in iubire exista mai intai placere , iar imediat dupa aceea , implinire , placerea este acel sentiment de care ai nevoie sa traiesti , placerea o adunam nu doar din pasiuni si lucruri pe care le facem de bun augur , placerea o adunam din noi , aceasta este defapt totalitatea multumirilor pe care le adunam din noi insine. Ce poate fi mai frumos decat sa ai un vis , iar visul sa devina realitate , in cele din urma , placere si fericire?

     Eu imi adun placerea din emotii , din intamplari de care-mi aduc aminte privind inainte prin lume cu un zambet larg pe buze , traiesc sa zambesc , nu sa mor incercand , eu traiesc din placere , din pasiunea care alimenteaza fiecare lipsa spre pierzare, o dorinta nu se implineste stand la o masa si scriind despre acea dorinta , o dorinta se implineste facand ceva meritoriu , aici vine vorba , munca e un mod de a traii , dar doar prin munca gasesti motivul pentru care ai o placere care o alimentezi cu venitul ei , un joc dute-vino , mereu cand dai de un hop in viata , cazi , iar in momente de redresare esti pe culmile lumii , sus de tot , acolo unde poti vedea roadele si distrugerile pe care le-ai provocat in urma ta in timp. Dimineata cand te trezesti , deschizi ochii , ai un motiv , ziua cand muncesti , te misti , ai un motiv , noaptea cand gandesti , vezi prin ceata , ai un motiv , placere , placere , placere si mai mult , nu ne multumim cu cat avem , rar asa ceva , insa pune mana pe piciorul drept , simte-l , pune mana opusa pe piciorul stang si simte , simte cum ai posibilitatea de a face orice cu acele picioare , omul a fost creat pentru a face , pentru a folosi pentru el si pentru altii , e putin derutant.
     Zi de zi la televizor , pe internet , in carti si ziare , in realitate si virtual vezi lucruri de care te-ai bucura sa le ai in posesia facerii ca pasiune a ta , insa nu intotdeauna ai sprijin si virtute , intotdeauna exista o piedica mare , una dintre ele este banul , alteori ura care iti este purtata , spre exemplu placerea mea este aceea de a merge cu bicicleta , de a pune temeiul unei incecari din orice , de a vrea , insa eu nu am posibilitatea de a-mi implinii nici pe jumatate pasiunea pentru ca sunt judecat , adus la tacere din motive care ma ranesc , insa motive care tot pe mine ma ajuta , este o continua batalie , mereu vrei acum si atunci , insa cand ti se iveste ocazia de a pune mana pe prezent , renunti la visul din viitor , visul tumultuos , incredibil. Ce pot sa aleg? Renunt , renunt zi de zi sa mai visez la imposibil pentru a-mi usura viata acum , poate o sa regret , poate in viitor am sa-mi acuz parintii pentru ca nu m-au sprijinit , probabil cu siguranta voi face asta , dar ce conteaza , in viitor nimic nu mai poate fi schimbat si mi-e frica , mi-e frica ca de lucrul de care fug cel mai tare nu voi scapa , acela ca voi ajunge ca fiecare om din familia mea , fiecare om din arborele meu genealogic , nefericit si mereu visator , obligat sa traiasca in conditii inumane , obligati. Ce e mai rau , sa traiesti nefericit sau fericit cu nevoi?
     Vrei sa te bucuri de viata , dar nu poti , acum pe propria mea piele simt cum e , pana acum in sinea mea imi spuneam ca totul trece , insa ceva ce nu ai reparat acum sau nu ai facut acum , in viitor nu mai poate fi , d aceea nu vreau sa ratez nicio sansa , lupt pana la capat , chiar de mi-e dat sa sfarsesc in aceeasi uniforma de incercator , traitor , luptator , triumfator , pana la capat.
Speranta moare ultima , iar dupa ea , eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu