sâmbătă, 5 aprilie 2014

Transformarea

E un desen , dar pana si desenul are un carcater , descrie-l.
     Am impresia ca ma transform zi de zi , parca totul devine mai mic in ochii mei si mai mare in mainile mele , totul devine ceva ce nu a fost niciodata , stiu , eram copil , inca sunt , insa nu mai am acele tentatii spre joc , raset si libertate , depind de orice-mi ofera avantaje , desii nu pot participa la un concursc care sa-mi arate indeletnicirea vietii , totusi stiu cu certitudine ca in fiecare zi voi merge mai departe , voi creste in inaltime , varsta si minte. Uneori ma gandesc la zilele cand eram mic , foarte mic , tot ce stiam sa fac era sa ma joc , sa merg pe afara cu prietenii , cu amicii  mei care astazi nu mai stiu juca sotron sau ascunselea , doar jocuri prostesti , vulgare , inaintam , imbatranim , gandindu-ma la zilele apuse si trecute ma intreb , daca astazi nu mai zambesc la gluma la care ieri radeam , ce se va inatampla cu mine in viitor , ce voi devenii , cum voi arata , barbos , cu riduri si par lung? Ei bine voi lasa asta in seama timpului , pana atunci imi dedic timpul posibilitatii viitorului meu , adica ceea ce astazi e realitate , maine sa devina profit si tot asa , pentru ca e meritoriu , de pret. Lucrurile ce mai demult mi se pareau lipsite de sens sau foarte grele , astazi sunt unul dintre multii ciudati care fac acele lucruri lipsite de sens , dar bogate in cultura si munca , ma las dus de val , primesc ordine , asta insemna ca inca nu sunt nici macar cu capul pe umeri , astept , in viata totul se face in timp , nu in trecut , sunt demn de ordine , pentru ca din experienta pot sa spun ca propriile ordine m-au dus la decadere , la subsol , dincolo de orice limita a demnitatii , sub nivelul omului. 
     Aceasta transformare cuprinde totalitatea schimbarilor fizice si psihice a omului in decurusul timpului , totodata acestea pot sa te inrautateasca sau sa-ti mai adauge un set de calitati caracterului , sunt dezgustat de oamenii care mereu vorbesc despre caracter , dar niciodata despre al lor , ci despre a omenilor care ii dezamagesc , aici vine intrebarea mea retorica si vulgara ''Voi , astia care nu il aveti pe eu , de ce oferiti detalii despre altii cand prin nefolosirea eului vostru , nu existati , sunteti acea pala de vant , care nu se simte , de ce , care e scopul?'' . E firesc ca oamenii sa se tarasca prin noroi unul pe celelat , dar e firesc sa distugem ceva care a fost format in timp , oare merita? Nu multi vad asta , dar daca ar vedea-o , cu siguranta si caracterul meu ar fi descris prin : prostie , batjocora si minciuni . Credeti-ma , adevarul supara oricat ai incerca sa nu-l asculti , pana si atunci cand se discuta despre tine ca fiinta cu calitati , acel moment devine penibil pentru tine , de ce , intreb ca acel prost , batjocoritor si mincinos?
Nervos sau fericit , esti acelasi om cu defecte si calitati.

Da-o naibii de viata linistita , haide sa petrecem , oricum pentru statul degeaba nu se ofera pedepse contraventionale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu