miercuri, 2 aprilie 2014

Mesaj

     

     Am calatorit mult , am vazut si mai mult , am vazut cum arata lumea pe varf de munte sau sub apa , am simtit nisip , umed sau uscat , am respirat aer curat si tare sau inecacios si cetos , am trait sa simt de toate , am doar 15 ani si sunt mandru ca nu am facut unele lucruri , dar in aceeasi masura suparat pe mine pentru ca nu le-am facut , ca urmare puteam sa ies fie negru , fie alb din ploaia de culori , insa eu am ales sa ies natural , conform asa cum m-a lasat mama natura. 
Omu' asta a vrut sa faca din voi oameni
, nu animale cum sunteti.
     Sunt mandru de tara mea , tara mea mi-a oferit mult mai mult decat o alta tara in care am fost a putut sa-mi lase impresie , in tara mea am descoperit cum arata iarba , in tara mea m-am nascut , de aici sunt , aici am sa mor , pentru ca imi iubesc locurile si pajisitile pe care obisnuiam sa ma plimbam vara sub cerul instelat , intrebandu-ma cum arata lumea dincolo de acele puncte mici si lucitoare , iubesc aici pentru ca doar aici am sansa sa ma afirm , nu conteaza cine e langa mine , om , pisica sau soarec , pentru un moment de liniste in pofida mea calc in picioare orice demnitate , nu exista nu pot in dictionarul verbal kinestezic al trupului meu , tot ceea ce pot , este tot. De la valea Crisului Alb , pana pe Carapatii cei vechi , de la vest la est si invers , totul e minunat , muntii parca conturati de om , doar ca acum sa se bucure de ei , locurile verzi si viu colorate de flori salbatice , vietati care te imbucura in felul lor de a fi si raza diminetii ce vine. 
     Asta este un alt mod de a vedea lumea , o viata noua la un alt etaj , ia ganditi-va , daca printre miile de pesimisiti nu ar exista un increzator , un optimist , ce s-ar alege de voi toti , praful cu siguranta , daca in Romania ar exista doar pesimisti , ce s-ar intampla , ar fi cu putin mai rau decat este in momentul actual , tocmai de aceea in Romania toate merg prost pentru ca oamenii in sine sunt niste gunoaie stradale , aruncate in scarba ca deseurile lor aruncate din masinile care stau sa cada , mancate de rugina si lene cu miros de scortisoara de la transpiratie , dezgustator , omul. Bai , tara asta este una dintre cele mai tari din Europa , dar dobitocenia care sta in capul a prea multi ciobani normal ca exagereaza , cum sa constuiesti din bani europeni , normal , o cascabareta cu 200.000 de euro , e idiotism , voi astia care credeti ca atunci cand aveti 80 de ani nu mai muriti , exeptia celor care ajung pana acolo , daca nu sunt copti de bautura sau tigari , cretini , voi credeti ca faceti un bine cuivat daca mancati cat va tine burta si dupa ce muriti oasele voastre o sa fie mancate de cine stie ce animale a pamantului , voi , defapt pe voi ar trebuii sa-mi vitanjez eu toate dejectiile , meritati nimic , nu va ganditi ca daca astazi avem , maine nu mai e de unde? Asta e omul , Dumnezeul a dat minte tuturor , dar vad ca nici macar Lui nu-i mai pasa de prostia pe care omul a creat-o , sunteti demni de rusine , asa cum eram eu pus la gradinita pe boabe de porumb in genunchi , asa meritati voi sa vi se taie picioarele ca sa vedem , voi cereti mila sau taceti ca restul oamenilor care nu pot. 
Daca totul va arata asa , voi cum veti arata cu o spaca
pe cap , murdari pe fata si cu mana-ntinsa in mijlocul
desertului fara copaci?
     Mesaj pentru lume , Romania e tara in care v-ati nascut , nu tara din care trebuie sa plecati , aici trenurile duc calatori doar national , locul vostru este aici , iar cine zice ca afara e mai bine , inseamna ca acelui om ii e prea rusine sa ramana in tara lui , spre exemplu , cunosc un loc unde mii de angajati muncesc pe salarii de nimic , oameni buni , aceeasi firma insa in alt loc plateste muncitorilor slarii triple fata de ale voastre , care e marea scoafala , daca toata lumea s-ar inscrie intr-un sindicat , iar toti angajatii ar propune o greva nu exista sa fie o concediere in masa a mii de angajati , ganditi-va , insa stiu , sunteti niste prosti , incapabili , iar aici vine o replica pe care am auzit-o de la cineva care nu a vrut sa participe la o astfel de greva ''eu nu ma bag cu astia in greva ca poate ma da afara sau cine stie ce mi se intampla daca ma duc , vine politia si imi da vreo amenda'' , incredibil , oameni buni , pana la urma greva nu e ceva ilegal , ildegal e sa fi atat de impertinet , atat de neglijent cu propria persoana , cu propriul fizic , normal , dupa aceasta replica alte sute s-au retras , iar normal ca au participat cateva zeci si ghiciti ce credeti ca s-a intamplat cu ei , au fost concediati , sunteti oameni fara onoare si plini de frica , voi astia care la masa de la bar cu stica in mana spuneti ca Basescu nu stie cum sa conduca o amarata de tara , lasa ca stiti voi tembelilor sa conduceti o masina care e vai de ea de la zecile de accidente.Si nu e vorba doar de atat,coruptia este ceva iesit din comun in tara noastra , toata lumea fuge dupa bani , de parca ar fi jeleuri de mancat ,defapt doar niste foi de plastic si ele , ieftin ce sa zic care au o valoare , dar tin mortis sa spun ca banii pe care-i ai in buzunar iti arata valoarea , banii dupa care fugi iti arata caracterul , tu esti o piesa de jos in mana unor lucruri care nu au viata , sunt neinsufletite , saracii de voi. Inuman.
Omul mananca doar ce e comestibil .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu