joi, 13 noiembrie 2014

Viata e frumoasa

      Omul , de la el incepe totul , din el s-a dezvoltat munca , din el a iesit educatia , el a inventat haina , el s-a facut pe el lider , omul a devenit ceea ce a vrut , din om a iesit iubirea.
      Sunt un om , ce-i drept , nu in toata firea , dar sunt om si stiu sa iubesc , sunt mandru , stiu cum sa ma comport atunci cand inima imi bate tare , stiu cum sa ma comport cand ea ma priveste , cand ea ma saruta , sunt om si asta ma face om , iubirea , dragostea , afectiunea , gandul , increderea . Parerea mea e ca timp si loc unde omul a inceput nu exista , pentru ca nimeni nu-l stie cu adevarat , dar ma bucur azi ca dupa mult timp am ajuns eu , am ajuns la constinta , am ajuns acolo unde gandesc si stiu ca iubesc , o iubesc pe ea , cea care mi-a fost data , cea care s-a nascut acum , in era mea , ca sa fiu cu ea , ca sa ma desfat cu ea , sa devorez fiecare moment cu ea , sa opresc timpul cand am nevoie de mai mult , sa o iubesc.
      E minunat sa te gandesti ''Am prietena , am pe cine tine de mana , am pe cine saruta si cui spune te iubesc , am un om langa mine , chiar daca m-am nascut intreg , am nevoie de ea ca sa fiu complet'' , e minunat sa iubesti , insa cel mai urat e momentul acela din poveste in care ceva rau se intampla si acel rau , s-a intamplat si cei doi nu s-au mai putut vedea , da , mi-e dor de ea , nu e sfarsit , dar o vreau , o vreau in bratele mele , sa-si tina capul pe mana mea , sa o mangai , sa-i soptesc tandru la ureche , sa o iubesc mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu