marți, 25 noiembrie 2014

Familie

      Familiea , un cuvant care denumeste un grup de persoane care din punct de vedere genetic iti sunt rude , ei bine , in familie exista diverse ramuri , mai apropiate de tine sau mai indepartate , sora mamei tatalui unchiului varului meu. E minunat sa cresti intr-o familie apropiata , fericita , care sa nu duca lipsuri , ci sa aiba doar beneficii si sa-ti creeze si tie ca adolescent o gramada de beneficii si oportunitati , indrumarea te ajuta , pocainta te indreapta , minciuna te doboara.
      Cine nu si-ar dorii o familie in care sa existe bogatii , lipsuri zero , viata in rai , totul sa fie o placere , nicio cearta , toata lumea sa zambeasca? Toata lumea si-ar dorii , insa in plan personal eu as fi multumit cu orice familie , dar sa existe o oarecare mica legatura de dragoste intre toti membri , caci fara pasiune , nu exista rezultat de placere , ma simt singur intr-o casa plina de oameni , nu-i cunosc , chiar uneori vreau sa uit unele fete , riduri , piele fina sau ochi frumosi , viata pentru mine e frumoasa , dar nu perfecta , am nevoie de macar o oportunitate , am nevoie de macar o indrumare , vreau sa mi se spuna ce sa ma fac cand voi creste mare , ce sa fiu , vreau sa stiu ce pot , ce mi se da voie , vreau , dar nu primesc si ... o sa-mi creez eu familia mea imaginara care sa ma ajute , iar cand , poate cand o sa ajung pe picioarele mele sa am grija de familia mea asa cum nu a avut altcineva grija de mine.
      Aici nu ma plang , asta e rolul familiei , nu este un articol cu precadere spre o plangere fata de trecut , este o simpla explicatie a rolului unei familii in viata unui copil si poate chiar prea personal si despre mine , pentru ca si eu am fost copil si inca sunt si nu sunt multumit de mine , inca nu stiu ce pot cu adevarat , nu m-am fortat in a alege ceva , intotdeauna a trebuit sa merg pe o singura cale , cea impusa.
     Viata e grea , dar cand o iubesti , e frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu