joi, 13 noiembrie 2014

Matematica

      Astazi vorbim despre matematica si functii , cea mai frumoasa tema scolara care a trecut prin caietele tuturor care au studiat matematica , pana si a celor absenti mintal , caci matematica e mama plictiselii si a dezinteresului , bafta la BAC prieteni . 
      Precum voi stiti , eu nu , pentru ca sunt la minunataul profil lasat de Dumnezeu pentru a invata elevul cum sa ajunga in Rai , adica filologia , functia este o relatie care asociaza fiecarui element dintr-o multime , un element propriu din alta multime , domenii si codomenii , sunati la 112 cand va aflati in timpul examenului scris de la Bacalaureat pentru mai multe informatii privind fraudarea examenului , operatoarea va fi bucuroasa de suma dispusa de tine. 
     Ei bine , aici nu este vorba despre oamenii prosti si oameni destepti , aici este vorba de matematica , totul are un raspuns logic , deci hai sa invatam matematica literara.
      In inima mea se ascund multe caracteristici , iubire , incredere , idolatrizare , gingasie , mila ... mult mai multe , in cazul acesta , atunci cand ti se intampla ca gandul sa fie mai putin folosit decat mintea , trebuie sa o iei pe calea matematicii , atunci cand ai fluturasi in stomac care te rog si te gadila si te rasucesc si nu mai stiu ce , alege matematica , ca sa vezi daca functia are vreun rost sau e gresita deci nu va duce la un rezultat . Punand toate astea intr-o multime A , adica inima mea , caracteristicile , placerile si scopul meu , trebuie sa gasesc o multime B care sa aiba si sa corespunda multimii mele , adica sa fie o probabilitate mare de compatibilitate , astfel , functia va duce la un rezultat pozitiv. 
      Dupa multa munca si ore grele de somn mult si odihnitor , chiar daca nu exista pic de urma de tabla a inmultirii in mine , am gasit multimea care sa fie exact , care sa corespunda necesitatilor mele , placerilor mele , care sa fie jumatatea mea. 
      Matematica este un bun calauzitor atunci cand faci calcule , caci daca 1 plus 1 n-ar face 2 , atunci eu si ea n-am mai fi aici , daca 2 jumatati fac un intreg , atunci calculul meu e corect , ea e jumatatea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu