duminică, 23 noiembrie 2014

Precum in rai asa si pe pamant

 
   Nu cunosc raiul , sunt destul de sigur ca nu o sa-l cunosc niciodata , chiar daca el exista , dar tind sa vreau sa nu-l cunosc sub nicio forma in chip netrupesc , eu consider ca traiesc in rai , aici pe Pamant , aici , astazi , sunt in rai , ma simt bine , viata e buna , totul e imbracat intr-o haina alba , chiar daca nu e rai , intr-o zi zapada va face din lumea asta intunecata si rea , un rai , alb.
     Pentru mine viata asta minunata este un rai deoarece sunt fericit , problemele nu sunt , nimic nu e de natura nefireasca , nu ma refer ca viata mea e un rai deoarece intr-o zi va ninge si totul va fi la propriu alb , eu ma refer ca viata mea e minunata pentru ca iubesc , pentru ca iubirea este sentimentul absolut si atot conducator spre implinire , stiu ca multi sunt de parere ca iubirea e ceva frumos la inceput , ceva inuman de minunat si tiitor la mijloc , iar la final un chin imens , o destramare a carnii de pe oase pentru unii , dar pentru mine iubirea va fi la fel intotdeauna , la inceput , la mijloc si dincolo de sfarsit , eu sunt fericit , traiesc , chiar traiesc , fericire exista si dincolo de intamplari rele si triste , frumusete exista , dar e trecatoare , asa ca hai sa facem tot ce trebuie , ce e bine si ce face si pe altii fericiti.
     Raiul , un loc unde nu e pacat , unde totul e bine , placut , relaxant , ferit de tristete si sentimente de prost gust , ei bine , poate viata mea nu e chiar un rai , e mult mai buna pentru ca are de toate , si rele si bune , lumea chiar nu stie ca o viata fara defecte , e o viata plictisitoare , e ca statul in pat , ti-e bine , dar de la o vreme , nefacand nimic , te plictisesti . Viata e frumoasa , cea mai frumoasa , vreau sa o traiesc la maxim , nu am sa plang cand ma doare , am sa rad cand sunt fericit , am sa zburd cand pot si sa clipesc cand stau , am sa o sarut cand vreau , o sa o iubesc mereu , o sa fiu ceea ce vreau ,
doar pe ea o vreu.
      Exista multe moduri de a interpreta ''Precum in rai asa si pe pamant'' , dar modul in care interpretez eu aceasta sintagma are legatura cu faptul ca viata trupeasca este mult mai minunata decat , cateva suflete vestejite de timp care nu pot simtii nimic , doar sentimente , ei bine , traind , simt de toate , de la o intepatura , la durerea din momentul in care cineva mi-a murit , traind sunt fericit , iar acest lucru nu mi-l poate fura nimeni , precum in rai asa si pe pamant sa fie , singurul lucru care m-a determinat sa fiu fericit cu adevarat si sa iubesc cu si mai multa sinceritate a fost o domnisoara , ce viata zburdalnica de adolescent indragostit , da , se pare ca mereu ai nevoie de o domnisoara in viata care sa te invete cum sa iubesti si la randul tau sa o inveti sa traiasca , sunt feirict si ma simt bine , toata viata langa ea .
     Ea e mult mai mult decat mine , e ca o esenta nediluata , e tare , e colorata , miroase imbietor , arata mirific , iar cand preparatul final e gata , nu mai ai nevoie de vise , lumea aia e o panarama care-ti induce falsitate , preparatul e o delicatesa care-ti ajunge toata viata daca stii cum sa degusti , sa savurezi si sa digeri tot , ea e iubirea mea , sper ca esenta din ea sa fie intr-o sticla mare , prea pacat de esentele care se tin in sticlute mici , prea pacat , sunt limitate.
     O fi el raiul cu ingeri si chestii albe , dar pentru mine , viata asta din raiul pamantesc e mult mai buna , ea e ingerul meu pazitor , care se ascunde in haine de doamana si marsaluieste in fiecare zi acelasi drum pentru ca ea e fata perfecta , care nu cere , nu da , dar mereu merita mai mult , ea e minunata , fata zilelor mele , ii multumesc.
      Ziua e soare , seara e luna , noaptea e rece , ziua e cald , viata e buna , raul e rau , ea e o doamna , eu un rege , totul e perfect , nimic nu e rau , viata e buna , viata  e buna , iar eu ma simt perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu