luni, 17 noiembrie 2014

O alta viata la un alt etaj x12

      Buna seara , afara ploua si in casa arde nerabdarea , oare cand va veni vara? In aceasta seara minunata de noiembrie voi vorbi despre cum am ajuns sa traiesc la un subsol , adica la un nivel inferior de viata , la un nivel inalt , acolo de unde pot sa-mi urmez visul , sa-mi urmez credinta in lucrurile pe care le fac , acolo de unde raul nu se vede si nu se simte.
     Ca sa ajung aici sus , am avut nevoie de ajutor , precum toata lumea in viata are nevoie de ajutor ca sa ajunga undeva , societatea umana se bazeaza pe societatea umana , mana de la mana , ei bine ca eu sa ajung sa traiesc pe picior mare , aici nu ma refer la bani , placere maxima si rasfat , ci aici ma refer la partea sentimentala , partea sufleteasca a mea , aici am ajuns cu ajutorul ei , cea care a avut incredere in mine si care inca are o incredere demna de multumire , ea care ma face sa zambesc doar gandindu-ma la ea , e cea mai minunata partenera de viata pe care mi-as putea-o dorii , acum , face parte din viata mea , acum ea , e a mea.
      Aici sus , este foarte bine , ma simt multumit , implinit , plin de noroc , fericit , aici in inima mea este doar bunatate , extaz si euforie , din cauza ei , e vina ei si ma bucur ca asa e , da , viata mea acum nu mai e intr-un domeniu singuratic , nu mai traiesc ca un anonim fara prieteni , acum , ma aflu intr-un cerc de care ma bucur si din care facem parte doar noi doi , aici sus sunt cu ea , este si ea aici , doar norii si albastrul imaculat al cerului ne perinda etajul , aici niciun om cu inima rea , cu interes si intentie rea nu are ce cauta , acolo unde locul lui este , este doar intuneric , un miraj zilnic de care pana si mincinosul se bucura , pentru a te caii spre fericire , spre placere , implinire , ai nevoie de cineva care sa te invete cum sa iubesti si cum sa renunti la cele rele , viciile tale , cum ar fi dezmatul , minciuna , rautatea , influenta negativa si multe altele .
     A venit momentul sa-i multumesc ei ca exista , a venit momentul in care sa-i spun ca nimic si nimeni nu conteaza aici , aici ea este totul , a fost cea mai buna profesoara , m-a invatat sa fac doar ceea ce e bine , iar ea , este cel mai mare bine , am nevoie de ea pentru totdeauna , iti multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu