luni, 18 august 2014

Scoala de Vara - ARISE Oradea 2014


Buna dimineata la amiaz de seara , insfarsit m-am trezit dupa un somn in care m-am gandit doar la somn. Dupa o saptamana plina in care am avut parte de momente de lauda , momente in care am fost cu fata la pamant rugandu-ma sa scap cat mai repede , momente in care mi-am dorit sa vorbesc cu cea din fata mea , dar dorinta era doar a mea , am ajuns de la momente in care radeam cu gura la urechi pana la momente in care nu cunosteam nicio limba vorbita. Saptamana in care am absentat de aici si am fost protagonistul povestii mele acolo , a fost o saptamana de maxima intensitate , am avut parte de intamplari frumoase , de ras , am avut parte de o noua lume in care sa-mi afirm partea amuzanta , rea si desigur , blanda a caracterului meu . Precum spun , asa va fi , ce s-a intamplat acolo , acolo va ramane , caci amintirile mereu vor fi traite , niciodata povestite cu acelasi nesat ca pana acum , ce a fost , a fost , ce va fi , va urma , asta e mersul lumi , caci de aceea ne numim oameni pentru ca traim sa facem ce vrem , traim pe placul nostru. Doar imaginile pot sa mai arate ceea ce a fost acolo , sa mai spuna cum a fost acolo , de ce am fost acolo , caci doar un motiv unic a fost pentru care toti ne-am aflat acolo , viitorul nostru , cariera noastra , viata noastra. 
     Azi ... , cred ca luni , undeva in august , ma gandesc la ce a fost si la regretul ca nu va mai fi , decat la anu' , dar pana atunci vreau ca aceasta exeprienta minunata de care nu doar eu m-am bucurat , ci multa alta lumea , inca 90 si ceva de oameni pe langa mine , o adevarata hoarda de personaje care de abea asteptau sa se bucure de darul vietii , placerea de a fii , a gandii si a simtii placerea , a fost o traire de filme americane , in care toata lumea rade si castiga , caci viata iti oferta zambetul pe buze doar atunci cand castigi din darurile ei . 
     Glumele foarte amuzante , zambetele atat de frumoase ale multor fete , frumusetea lor , somnul inexistent , òrele de cucait pe scaune incomode , distractia iminenta , prieteniile legate intre oameni care nu s-au mai vazut vreodata , vorbele bune , vorbele rele , gandurile rele si cele bune , momente care au trecut prea repede si de care-mi pare rau , parca prea rau , acum s-au dus , dar vor mai veni si altele , caci de aceea suntem oameni care au la indemana dorinta , implinirea si amintirea , de acum inainte imi propun ca nimic in viata sa nu-mi stea in cale , in calea mea catre fericire , catre implinire , caci totodata asta e telul omului , de a ajunge ceea ce-si doreste , precum aceasta tabara m-a invata , sa-mi aleg in viata cariera , locul undeva vreau sa ajung , nu unde alti vor ca eu sa ajung. Eu imi definesc viitorul , faptele mele imi definesc viitorul , nu vorba ta contra dorintei mele , asta , doar un contrazis .
    Totul a inceput intr-o seara , ca oricare alta , o seara in care ne-am acomodat cu lumea noua , o seara in care cotidianul s-a dus la culcare , iar anormalitatea a devenit un caracter de om , totul inspre binele tuturor , prima seara am descoperit taramul unde ne aflam , lumea in care am fost primiti cu bratele deschise , dar hai gata cu basmele , bai , deci acolo a fost un show total mai toata saptamana , farse cu duiumul , glume nesarate de care radeam tot mai tare , momente de cumpana in care ne tineam mana la nas pentru ca mirosea in camera noastra ca intr-un WC public , pfoai , bai deci a fost ceva de neiutat , nu mirosul , celelalte lucruri intamplate , a fost tata lor acolo . Fiecare s-a luat de cel de langa el , s-a imprietenit cu el , am invatat cum sa coexistam chiar daca accentul nu ne era la fel sau nu eram din acelasi grup , oamenni de pretutindeni am fost acolo , inca de la inceput , nu injuraturi , nu dusmanii inutile , doar loc de salut , un zambet si multa vorba . Locul? Undeva in Vestul tarii , nu mai conteaza acum , a fost ca un film american despre adolescenti .
     Ei bine , distractia a avut ca procent din 100% , undeva la 80% , deci sa ma fac inteles , acele 20% de procente nu au fost plictiseala , pur si simplu nu ai avut cand sa te plictisesti , acele 20% au avut ca parte intavatul , caci de aceea ne-am aflat acolo , pentru a invata , pentru a fi indrumati spre un viitor prevazut de noi , ca un scenariu , oamenii care ne-au indrumat , oameni foarte buni cu noi , coordonatori , lideri , staff-ul , a fost o poveste de film , unul in care fiecare si-a jucat propriul rol .
     Vreau sa mai spun ca le multumesc tuturor pentru ca au facut posibil tot ceea ce a fost dintr-o simpla idee , le multumesc ca au facut ca totul sa nu para o pierdere de vreme pentru nimeni , ci o distractie continua pentru toti , le multumesc tuturor pentru ca din clipele diminetii , pana in adancul noptii zambetul nu a fost absent de pe fata mea si de pe a multora de acolo , din acea tabara minunata . Nimic nu a fost prea putin sau prea mult , o tabara care si-a reusit scopul , acela de a ne indruma , cel putin in plan personal a reusit si acela al distractiei , credeti-ma , nu exista termen de comparatie pentru nivelul atat de ridicat de distractie. Si nu in ultimul rand viitorul chiar mi-a fost influentat de acesti oameni , acolo chiar mi-am descoperit vocatia , vreau , dar cu siguranta vreau sa spun tuturor , a ezita este egal cu a pierde sansa la viata , deci n u exitati ca sa luati parte la aceasta tabara exclusiva pentru tineri dornici de distractie si invatare.
     Totul a fost minuant si spun asta in numele tuturor , caci sunt sigur ca toti le multumesc celor care au facut acest proiect a fi atat de minunat si de distractiv , o munca printre atatia copii si atatea zambete , glume , invataturi , este mama placeri . Ne-am nascut cu dorinta de a ajunge mari , de a ne simtii bine in pielea noastra , azi dupa o experienta ca asta , ne dorim ca de acum inainte , viata sa nu ne puna piedici , ci sa ne ofere punti peste raurile insagerate de atata lacomie , ne dorim ca viata sa ne sopteasca cum sa o facem , ne dorim ca lumea sa fie alaturi de noi spre ceea ce nu cunoastem , viitorul , ceva de neuitat este ceva de neuitat , la fel ca momentul trecut , saptamana minunata , saptamana plina de viata.
     Sper ca anul 2015 sa ne aduca din nou in acelasi loc , dar la o intensitate mai mare , cu resurse mai mari , cu o armata mai mare si distractie cat mai mare , caci daca nimic nu ar mai fi mare , nu ar mai exista mic. Scoala de Vara 2014 - ARISE Oradea
Trupa carora tutror le multumim pentru posibilitatea imposibilului. :)
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu