miercuri, 20 august 2014

Paginile unui adolescent din secolul al 21-lea

     O noua zi , un nou inceput , astazi , ca in fiecare zi m-am trezit undeva dupa ora 12 , caci suntem adolescenti , ori suntem , ori nu mai suntem si precum spune codul unui adolescent din secolul 21 , m-am trezit , am mancat si m-am culcat la loc , firesc , dar asta nu are nicio legatura cu ceea ce vreau eu sa exprim in acest articol .
    Ceea ce cu adevarat vreau sa spun este ca astazi m-am simtit mult mai diferit fata de zilele trecute , astazi mi-am trecut in cont , un inceput fara cusur , fara vreo asemanare cu celelalte zile de pomina pe care le-am mai avut , m-am simtit mai liber , m-am simtit mai nou , poate de la noua tunsoare , imi era mai frig la cap , dar nu , zambet , marea diferenta era aceea ca nu aveam nicio grija , dar ziua inca nu s-a terminat , deci totul poate sa ia o intorsatura mai rea inspre seara , ora exacta find undeva pe la 4 , clipele trec , ha! 
    Inca imi e dor de personajele pe care le-am cunoscut in articolul precedent , poate de aceea ma simt singuratic , fara inhibitii , fara un program adecvat fiecarei zile . Si da , acum mi-am dat seama , fara un program bine stabilit nu am un orar bine stabilit , tocmai de aceea ma enerveaza lucrul acesta , impunandu-mi o regula , o incalc , dorindu-mi ceva , dorinta nu-mi va fi implinita , vad ca teoria asta a batului chiar functioneaza , sa vrei , sa te lauzi si la momentul oportun sa nu mai ai parte , o-m traii si o-m vedea ce va mai fi.
    Da pana atunci , povestea find spusa trecem mai departe la paginile unui adolescent din secolul al 21-lea , pentru ca fiecare articol trebuie sa poarte un nume , un titlul , acesta va purta acest nume , deci , deci , deci si alte deci , in cele din urma mai putin si incepe scoala , mare bucurie pe capul meu chelios , sa trecem la treaba , mai putin si incepe chinul , distractia si monotonia , fiecare zi plapanda , fiecare zi de nesomn , fiecare zi in care voi iubii pe cineva , nu stiu pe cine , o-m vedea , da cer e ca de abea astept sa-mi revad ortacii , momaile si colegii dragutei de care mi-e un dor , pfoai , de nu mai pot , de abea astept sa se pupe unul cu altul si eu sa stau la geam si sa ma uit la pasarele cum canta de toamna , ma simt nerabdator , merita un check in pe facebook , rau am ajuns , noi astia tineri si tehnologia asta a primaverii.
    Astea find zise , cam asa inchei eu articolul , cu un citat de la ai nostri politicieni cu tot ''Sa traiti bine!!!'' , pam , pam .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu