sâmbătă, 9 august 2014

La multi ani

     Astazi este ziua mea de nastere , o zi din an in care ma simt extrem de important ca si cum as sta in picioarele tutror , astazi se implinesc 16 ani de cand m-am nascut , minunat . Iar cu ocazia zilei mele de nastere toata lumea imi va ura , bun venitul si caldurosul ''La multi ani!'' , zeci de pupaturi , multe imbratisari si multa bucurie , tocmai de aceea este ziua mea , bla , bla , bla! Chiar daca ma lupt ca ziua mea de nastere sa nu fie decat o zi normala din viata mea , cu celebrul si cotidianul ''Buna dimineata!'' , la ora 12-13 , munca de toate zilele si ''Noapte buna!'' , la ora 2-3 noaptea . 
     Dupa bunul obicei care vine odata cu sarbatorirea unei zile de nastere , acela al urarilor , cadourilor , dulcurilor , prajiturilor , etc. , toate acestea trebuie sa fie desavarsite , dar am ceva de spus , eu chiar nu am nevoie de asa ceva , chiar nu am nevoie de cadouri scumpe , dulciuri , vorbe frumoase si dulcegarii de cofetarie , viata pe care o am , este cadoul suprem de care ma bucur minut cu minute , este mai pretioasa ca orice alta dorinta trupeasca pe care as putea sa o am. Este ziua mea , hai sa petrecem , sa fim fericit , sa bla , bla si bla , apoi iar bla , bla , bla si am ajuns la final . Am mai crescut cu un an , am mai trait un an , am invatat inca un an si voi mai avea un an si anul viitor , bla... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu