miercuri, 6 august 2014

Esti fericit?

     Se zice ca fericirea absoluta o obtii doar atunci cand atingi perfectiunea , deci , sa fim multumiti cu ''nefericirea'' noastra . 
     In plan personal , da , ma simt fericit , fericit cu ceea ce am , cu momentele de acalmie , de dezmat si mai ales momentele in care pot sa ma regasesc , sa incerc lucruri noi si sa-mi creez de fiecare data o noua perspectiva asupra realizarilor mele , asupra esecurilor mele si desigur , asupra invidiei mele pentru altii , omenesc . Ma simt fericit pentru ca am o familie modesta , nu duc lipsa de nimic , poate doar de mofturi , dar alea-s pentru cei bogati si tavnosi , sa le pastreze , nu am nevoie de asa ceva , ma simt fericit pentru ca dimineata , in unele cazuri dupa ora 12 , zambet , ma simt fericit pentruc a ma trezesc , prin simplul fapt , nimeni nu-ti poate darui acest lucru inafara de Dumnezeu , ceva mirific . Ma simt fericit pentru ca in fiecare zi sunt abil pentru a face orice , pentru a pierde timp sau a-l folosii cu cap.
Vreu sa fiu copil din nou , vreau sa nu stiu ce-i viata sau cu ce se mananca.
     Sunt fericit pentru ca sunt inca un copil , inca pot visa , sa fac lucruri fara sa aiba vreo consecinta , sa visez la jucarii , la bomboane sau sa iubesc cu patima , sunt fericit pentru ca pe fata mea au rasarit semnele adolescentei ,sunt fericit pentru ca stiu ce sa aleg , sunt fericit pentru ca , copil find , inca ma pot juca cu viata , inca pot sa-mi duc cainele la plimbare , pana cand voi ajunge adult , iar totul imi va fi furat , atuncivoi fi fericit din alte motive , sunt fericti pentru ca sunt fericit , nimic nu poate motiva asta mai tare decat vocea fericirii , faptele. 
     Eu , definesc fericirea ca find ceva trecator , dar mereu de simtit pe neasteptate , e un sentiment care apare si dispare odata cu expresia vesela a fetei , gandul , expresia , mintea , trupul , fericire. Fericirea este des confundata cu lacomia dusa la implinire , poate , nu  zic nu , atunci cand ajungi sa ai ceea ce vrei contra unei sume ai un moment in care chiar esti fericit , dar nu in toate punctele de vedere , dar defapt , nicaieri nu vei gasii fericire in toate domenile , caci lumea nu ar mai avea rost , daca omul ar avea tot ce vrea , biserica nu ar mai fi , daca nu ar mai constituii o putere , omul nu s-ar mai inrautatii , daca toti am avea tot ceea ce ne vrea inima .
     Uneori in ceas de seara stau si ma gandesc ''Oare ce sa fac ca sa fiu mai fericit?'' , iar in clipa imediat urmatoare ma gandesc ca deja sunt destul de fercit , ca in fiecare zi sa-mi multumesc mamei mele pentru orice imi ofera ea , sunt deja destul de fericit ca sa pot sa-mi respect prietenii si apropiatii , sunt destul de fericit ca sa pot visa la implinire , care desigur nu o voi obtine in lumea pamanteasca , nici in una extraterestra , nu va speriati , sunt deja destul de fericit ca sa-mi repet asta seara de seara si sa nu-mi doresc mai mult de la ceva care mi-a oferit deja tot. 
    Ce te face fericit , o masina noua , o casa nou , o viata cu un anturaj perfect sau toate acestea? Eu as alege masina , hahaha , lacomie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu