vineri, 14 martie 2014

Vineri seara

Ce pot spune despre ultimele zile? Zile foarte obisnuite , nimic important de povestit decat , un sigur lucru , o discutie in contradictoriu despre un subiect la fel de contradictoriu , iubirea , ei bine , totul a inceput de la o opinie , cateva argumente si o concluzie suparatoare , toate find ale mele , puncte de vedere proprii , o parere pesimista din partea mea , insa , toate aceste lucruri provin din experiente de viata , invataturi ale vietii , nu am ramas marcat de nicio relatie in acest fel , dar cel care a deschis acest subiect , mi-e superior , iar punctualitatea lui , trebuie impusa , eu imi sunt stapan , respect , cresc si ma duc. O zi de amea incepe dis de dimineata , pe la sase juma' , ma trezesc , iau ce gasesc botit pe scaunul de langa patul cald , ma privesc  in oglinda din fuga si plec spre locul unde imi pierd vremea o treime din viata , jumatate de zii , o inutilitate , deoarece in sine nu e o prostie acel loc , ci doar majoritatea lucrurilor care se intampla acolo , inutile , misoginism si altele , apoi , dupa acest inceput pretentios , plin de aventuri , fac misto doar , urmeaza cele 6 ore , duca-se. In ultima vreme , nu numai ca nu mai am acel accent pasionat de scris , ci chiar nu mai gasesc un motiv pentru care sa particip la un proces de creare a ceva , nu simt nevoia de a face asta , chiar sunt putin mirat de faptul ca nu cu mult timp in urma , ma straduiam sa ajung undeva , iar acum , ma las dus de vant acolo unde el ma duce , dar poate e mai bine asa , pentru ca o obligatie  nu aduce mereu castiguri sau recompense. Cei care citesc asta isi dau seama ca este ca un fel de niciun fel , plictisitor , pana si eu ma deamagesc , incerc sa ma incadrez intre cei care sunt prosti de put si cei desptepti curat , incerc sa ma aflu mediocru bagat intre , in miezul vietii , reusesc? Nu-mi dau seama , sper sa aflu , inainte sa nu mai pot sa aflu.
Minciuna este nascuta din adevar , visele pot prevestii viitorul , iar omul , destinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu