miercuri, 19 martie 2014

O alta viata la un alt etaj x10

   
Scarile acestea sunt vechi , sunt ponosite , trecute in nefunctional , dar oare , viata ta cum arata , oare destinul ce-ti rezerva , drum fara gropi sau lanturi peste tot?!
 Si sunt zile in care iti vine sa iei doar un rucsac , o jacketa si maruntis , sa iesi pe usa casei si sa mergi , sa mergi inspre soare , fara sa stii unde ajungi , fara sa stii cine mai esti sau de ce ai plecat. Alteori , iti vin in minte diverse scenarii desprinse din SF , insa mie personal mi-a venit in minte ceva mai simplu si mai realist , intotdeauna mi-am dorit sa am o lista cu lucrurile pe care vreau sa le fac de-a lungul vietii , sa le desfasur asa cum imi pofteste inima , dar doar dupa ce am infaptuit o astfel de lista mi-am dat seama ca nu ai nevoie sa scrii , nici macar sa folosesti ceva care lasa urme , trebuie sa faci o lista cu lucrurile importante pe care le-ai facut , pe care le faci , cineva spunea ca trecutul nu conteaza , trecutul , a trecut , dar nu e chiar asa , lucrurile pot sa conteze si dupa mii de ani , istoria ne-a invatat ce sa facem in viitor si astazi , trecutul nu e o minciuna , ci o instructiune pentru azi , maine si sfarsitul tau.
     Sunt atat de ofticat pentru ca uneori unii sunt mai suspusi decat mine , uneori altii sunt mai sireti , dar mai prosti decat  mine , cat ai vrea sa renunti la acest sentiment , mangaindu-te cu vorbe care-ti spun ca tu esti mai desptept decat ei si ca esti mult mai bun decat ei pentru ca ai reusit sa nu furi , insa , vad , sincer , imi vine sa mor , ei , reusesc , din furat , traiesc , iar eu , astept sa primesc macar ... un ceva din produs , sunt lasat de izbeliste. La o intrebare mereu exista raspuns , la diverse afirmatii , mereu exista un contraargument , intr-o propozitie folosesti mai multe cuvinte , dar in viata nenumarate , in acest fel , faptul ca expun o idee despre viata , despre parerea mea cu privire la ea , la acest lucru , fapt , ce-o fi el .
     Pentru ca asta este un text non-literar voi vorbii privind din persoana celui care o simte , cu finete si ma voi expune negresit cu cuvinte vulgare si adevarate , acum luam la rost iubirea la prima vedere , iubirea la prima vedere , un sentiment minunat si absolut , absolut pentru ca asa am auzit de la altii , cuvantul , da mai , simti acei fluturasi , ganganii care te gadila pe sub piele , ciudat , dar frumos , nu vorbesc multe despre iubire pentru ca sunt de aceeasi parere ca iubirea nu trebuie povestita in cuvinte , ci trebuie traita. 
     Acum dupa un timp , dupa ce toata lumea s-a acomodat cu peisajul , cu mediul inconjurator , incep sa apara conflictele , defapt au aparut de prima data cand animalele au intrat intr-o incapere , pana la urma vorba zice ca un porc face cocina peste tot unde umbla , oamenii , ce poti sa le faci , apoi , acum defapt vorbesc despre un mediu zilnic , vesnica scoala , sper ca fiecare caramida din care este construita sa-i scada viata cu minute , iar fiecare copil din ea sa fie chinuit cat mai mult , ce ar putea sa fie mai frumos decat sa chiunui si sa te uiti la tortura impusa , aplicata nedrept uneori altora , viata este cel mai bun lucru , dar oamenii o transforma in viata dupa gratii.
     Ce legatura are asta cu titlul postarii? Are , pentru ca in fiecare zi trec la un alt nivel , acumulez experienta din fiecare traire interioara , traiesc , deci exist , opinia mea e ascultata , o expun , cine nu o vrea , il bag in ma-sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu