luni, 24 martie 2014

Lumea de dincolo de nori

   
Undeva in plan minuscul se vede si planeta noastra , insa tu , cu siguranta nu.
 Pamantul a suferit multe transformari pe parcursul acestor miliarde de ani sau chiar mai multe , un numar infinit , necunoscut , lumea noastra s-a transformat , unii spun ca omul defapt are accente evoluate din familia maimutelor , altii spun ca lumea s-a format de la un singur big-bag , care a desfasurat atata materie in intregul univers , un spatiu vid , astazi nu am sa vorbesc despre cum s-a format lumea , ci despre cum vad eu lumea si ceea ce cred eu ca este Raiul sau viata de apoi , viata de dupa judecata.
     Lumea mea e o lume plina , plina de peripetii , aventuri si interese , batjocora si smecherism , detest sa ma aflu in situatii limita , in ipostaze jenante , ca de altfel , toata lumea detesta aceste lucruri , lumea mea se invarte in jurul meu , logic , dar lumea mea defapt se sprijina nu pe interesele si faptele mele , ci pe anturaj , prietenie si camaraderie , cam asta inseamna o viata , atunci cand ai anturaj , esti sus , cand nu ai , esti jos , lumea e o prostie iubita , iubita pana si de mine. E minunat sa mergi 'par exemple' , printr-un parc , natura sa te incante , iar mai apoi de la jumatatea parcului sa apara o groapa de gunoi uriasa care ascunde orice urma de natura , defapt cam asa sunt oamenii , gunoaie si solutie de spalat pe jos , pentru ca cei care murdaresc nu spala pe jos , iar ceilalti sunt nevoiti sa spele , ca munca lor sa infloreasca. 
     Imi pierd inspiratia , lumea noastra aduna o multime de oameni care au interese , toata lumea are asa ceva , tocmai de aceea reusim sa facem ceva in viata , insa aceste interese aduc bunuri si beneficii doar pentru cei care le implinesc , de aceea este nevoie de o a doua persoana pe care trebuie sa o descotorosesti de speranta , pe care sa o tradezi , ai nevoie de acest lucru , pentru a face bine mai intai trebuie sa faci rau , faptele bune nu au mereu la baza intrepatrunderi ale partii bune din lume , iar rau poate fi facut de oricine , in orice moment si orice neasteptare. 
     Io cu Ion am fost la padure sa taiem lemne si cand a venit politia , Ion era deja pe prispa casei , hotul neprins e negustor cinstit , iar eu am ajuns la bulau. - Mirel Sida
     Lumea de dincolo de nori nu e Raiul , lumea de dincolo de nori , e lumea in care traim , pentru ca doar realitatea si Dumnezeu ti-au oferit simtul , gustul , placerea , in acesta lumea poti iubii , in aceasta lumea poti sa faci ceea ce te indeamna inima , sa traiesti pe plaiuri inalte , sa zbori chiar , ajutat , sa fi ce vrei , sa respiri aerul altora , sa te amuzi , sa strigi , sa zambesti , sa imbratisezi (un copac) , sa te uiti pe fereastra si sa vezi , sa stai in ploaie , sa-ti fie cald , sa mananci , sa devii ceea ce niciodata nu ai crezut ca poti fi , sa traiesti in acesta lumea minunata , sa fi om.
     Fizica este stiinta care studiaza proprietatile si structura materiei , limba romana este o limba indo-europeana , matematica este stiinta care studiaza relatile cantitative , biologia este stiinta care studiaza toate organismele vii din lume , geografia este un studiu care se ocupa cu relieful , intinderile si tot ceea ce tine de partea fizica a Pamantului , religia este credinta in supranatural , divin sau sacru , scoala este o institutie publica apartinatoare statului in care se invata discipline intr-un plan de invatamant , orasul este o zona urbana , iar viata este... .
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu