vineri, 7 martie 2014

Satul , dar infometat de o zi normala

     Satul de tot , satul de ignoranta si satul de tot. Nu mi-e frica de fapte , insa mereu cand le fac , gresesc , mereu uit un detaliu care ma face sa fiu invizibil , poate ca asa vreau eu sa fiu , vizibil tuturor , stiind ca dreptatea mereu va iesii la lumina . O zi normala pentru mine se aseamana cu o zi petrecuta in pat , cu o telecomanda in mana si 12 ore de somn , iar una care este iesita din mersul bun al lucrurilor , una unica zilnic se aseamana cu un carusel in care la inceput esti entuziast , atunci cand incepe sa se miste fericit , la mijlocul turei , ti-e rau , iar in sfarsit regreti , un exemplu concret , scurt si la obiect , o zi nu este o zi , daca nu esti trist , daca nu razi macar o secunda , daca macar nu faci fata unei dezamagiri. Zi de zi incerc sa ma gandesc cum pot sa traiesc mai usor , cum pot sa ignor ceva de neignorat si cum pot sa ma trezesc la realitate atunci cand nimic nu imi ofera un motiv sa gandesc limpede , ''took a shit'' , o maxima porcoasa , pentru toti cei care ma au la corason , doar pentru a ma intriga , nu folosesc emoticonuri in aceste texte , insa , este meritoriu unul chiar acum .
     Ma plictisesc rapid , sunt un fan al monotoniei , asadar , oamenii imi devin monotoni , relatiile cu ei sunt la fel , sunt plictisitoare , totul se transforma intr-o obisnuinta , mi-as dorii ca acele zile de normalitate sa evolueze in zile de pomina in care sa fac nedorite , rele si fapte de dosare , pentru ca asa as simtii si eu ceea ce simt altii , prostie , pana la urma prostia este un curent prescris viitorului , de ce as incerca sa fiu ceea ce vor altii , cand am la indemana ceea ce vreau eu , de la o vreme unele lucruri sunt atat de grele , sunt atat de ... , de nedescris , inca incerc sa le fac , insa am sa renunt , de ce sa reusesc eu cand nimeni altcineva nu mai incearca , voi vrea sa fiu asa cum sunt toti , iar cei care spun ca alaturi de usurinta pot fi mai presus ca ceilalti , minte , te fac sa zambesti , dar pana si acel zambet apare pe fata ta doar pentru a face atmosfera mai colorata si mai dulceaga , in rest , e o reactie a organismului la un stimul indirect care nu trece prin muschi sau nervi. 
Viata tuturor are nevoie de un petec de cauciuc , tuburi de lipici , exact pe gura celui care .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu