luni, 27 iunie 2016

Destinatia ta

       In acest moment traiesc acea clipa speciala in care cred ca orice e posibil si nu numai, dar tind si incerc sa cred ca dincolo de limite mai exista inca un orizont acela al imposibilului, care la randul sau trebuie atins ca scop. Ei bine, adanc in sufletul meu exista acea emotie care ma cuprinde aproape zilnic si imi confera un strop de ''apa vie'' care ma vindeca si ma intareste pentru noile limite pe care trebuie sa le depasesc cu iscusinta si incredere.
       Ceea ce pun in prim plan in acest articol este vointa umana si cum se manifesta ea. In principiu, vointa reprezinta caracterul emotiv care elimina orice sentiment de frica si apare increderea, insa aceasta emotie poate fi resimtita si fara ca sa ia o forma exacta sau sa aiba o finalitate bogata. In cea mai mare parte a societatii, oamenii gasesc puterea de a-si creea un plan, insa nu-si mai gasesc acea motivatie care sa-i impinga la indeplinirea unui vis sau a planului aferent, de aceea din punctul meu de vedere consider oamenii slabi, alaturi de caracterul lor foarte ''pompos''.
       Sunt putini cei care reusesc ca macar sa-si creeze un plan bine pus la punct, dar mai ales cei care reusesc si duc mai departe aceasta bogatie caracteristica, eu, sincer, nu ma numar printre aceste persoane, eu, tot ceea ce am reusit cu adevarat pana acum a fost sa-mi creez un plan, iar cel putin o treime din el sa-l simt doar atunci cand inchid ochii si visez, omul are nevoie de o viata intreaga ca sa realizeze cat de pretioasa este ea, insa tot omului nu-i ajung 9 vieti ca sa-si exprime iubirea... . Exista o gama variata de sentimente pe care mi-as dorii ca cei din jurul meu sa le simta ca sa poata realiza cum arata defapt ceea ce-si doresc si scopul pentru care lupta mereu acei oameni.
       Asadar, din momentul asta, incepe sa te relaxezi, daca tu nu ai un plan, atunci sigur destinul te va duce undeva sau norocul, depinde cum privesti lucrurile, dar in drumul asta al tau prin viata, lasa o aminitre placuta in urma ta, ia in serios rolul tau de supravietuitor in aceasta jungla, ofera-ti mai mult decat iti ofera toti ceilalti.
       Si in final, ca o fraza de incheiere: ''in momentul in care pleci intr-o calatorie, ai si un punct de destinatie, asadar, tu, acum te afli in pozitie de plecare, care e destinatia ta?'' .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu