luni, 13 iunie 2016

Opus

       Exista in viata unele lucruri care desii sunt total opuse, impreuna creeaza un nou inteles, devin un lucru inovator. In acest text imi voi exprima opinia si voi descrie ceva personal din punctul meu de vedere, ca find o legatura morala excentrica ca are potential atat de ridicat si tumultuos incat adevarata esenta nici macar nu a fost dizolvata in ceea ce am gustat deja.
       Este vorba de o relatie cu caracter emotional ridicat si reprezinta totodata un punct de maxima importanta pentru interesul si prezenta mea, in cadrul acestei legaturi atat de intense sunt un adevarat dependent al ei, pentru ca aceasta legatura sufleteasca este podul dintre doua lumi, doua corpuri, doua destine si un singur sentiment, dragostea. Nu sunt eu cine stie ce expert si nici macar nu cred ca sunt constient de unele insemnatati, insa atunci cand pui in balanta tot ceea ce ai si ce iti va lipsii... totusi cred ca prezenta ta imi este buna, tu esti singura care-mi ofera ceea ce-mi lipseste si cred ca eu sunt sigurul care-i ofera ce-si doreste. Pentru mine aceasta persoana nu doar ca reprezinta o dependenta emotiva si fizica, aceasta face parte din calitatile si defectele mele, ea ma defineste, imi confera o forma si un drum, un sens spre ea.
       In fizica, magnetii se atrag doar cu poli diferiti, in matematica, minus cu plus, fac plus, in literatura, raul mereu va fi distrus, iar binele va iesii invingator, aici intervii, teoria pe care tu mi-ai inspirat-o este ''doua persoane, sunt doua lucruri, patru ochi si douazeci de degete, impreuna diferenta ne atrage, rezultatul este plus, binele este triumfator, tu esti jumatatea mea''.
       Nu pot sa spun decat ca orice termen de comparatie este mic pe langa orice caracter pe care as putea sa i-l atribui ei, nu exista faptura care sa ma supere mai bine si nici o alta care sa ma iubeasca cu atata patima. Tot ce inseamna placere este indesat in ea, absolut orice caracter negativ ii este furat de ceilalti, in aceasta combinatie, ea este exact ceea ce Dumnezeu a vrut sa fie pe lume intotdeauna, matrita care i-a dat forma ei, a fost distrusa, ea este unica si ma consider cel mai norocos ca in preajma unui derbedeu se afla o zeita care ma ingenuncheaza.
       O ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu