marți, 21 iunie 2016

Critica

       Doar visand poti sa ai un spectru larg al cunostintelor despre oportunitatile si sperantele care iti vor calauzii atat mintea cat si corpul spre ceea ce fieare om cauza, apogeul fericirii. Niciun om nu este multumit in totalitate cu ceea ce are sau ceea ce si-ar putea imagina ca are, nimeni si niciodata nu va gandii in asa fel incat, jumatatea sa fie mai valoroasa decat intregul, tocmai de aceea, spera la mai mult si la mai bine, pana la urma, singura limita a imaginatiei omului este infinitul.
       Adesea mi se spune faptul ca sunt un om care viseaza prea mult, are sperante prea mari sau delireaza, ei bine, mai pe romaneste, ceea ce vor aceste persoane ''de incredere'' sa spuna este ca, un c**** ca mine nu are ce cauta in zona celor care reusesc, pentru ei eu nu sunt decat un om pe care se bazeaza sau caruia ii arunca o barna in spate, iar acesta trebuie sa-si care povara vietii pe mai departe impreuna cu aluziile acestuia.
       Totul are o limita, dar mintea mea nu va putea niciodata sa se opreasa din a izbutii o gramada de scenarii si planuri, pentru un target ai nevoie de un plan, pentru a avea un plan mai intai trebuie sa visezi la ceea ce vrei tu sa reusesti prin pricina planului, in cele din urma, imaginatia mea atat de controversata de ceilalti este totusi buna la ceva, nu inteleg insa de ce tocmai atata critica si ocara.
       Nu ma consider un om puternic si nici macar un om cu vise destul de mari si tocmai de aceea lupt si dau la oparte orice critica care literalmente ma alunga de langa locul unde vreau sa ajung, totul pleaca din interiorul constintei tale, daca ai destula initiativa si curaj poti reusii absolut orice, daca iti lasi mintea pur si simplu sa debiteze orice poveste, scenariu sau imagine, creezi o lume a ta, nimic nu te poate impiedica. Ceea ce-mi doresc cu adevarat este sa fiu primul om care va fi fericit in adevarul sens al cuvantului fara niciun semn de indoiala sau fara ca semafoarele drumurilor pe care voi merge sa-mi arate culoarea rosie, daca ceilalti oameni se lasa prada fricii si terorii, eu nu voi face parte din acest tip de societate, locul unde oamenii cu adevart gandesc si constientizeaza ceea ce e important, nu ceea ce iti ofera importanta, este locul meu.
       Sensul pe care il caut este cel care ma va propulsa spre absolut fiecare emotie posibila, in opinia mea, adevarata experienta si apogeul trairii, adica fericirea absoluta este prezenta atunci cand imaginatia ta s-a terminat, nu mai exista niciun cadru care mai poate fi creat.
       Si pentru cei care imi confera ''sprijin'' , in ultimul rand al acestui articol imi doresc sa le exprim faptul suprem care defineste fericirea. Fericirea tine de imaginatie, fericirea nu exista in nicio forma fizica, ci doar din punct de vedere mental, lucruri care iti confera sentimentul de fericire scurt exista, insa adevaratul drum spre fericire este reveria, la fel ca si credinta, daca cu adevarat crezi intr-un lucru, atunci acel lucru exista, daca nu, nu , daca tu crezi ca esti fericit, atunci acest sentiment chiar te cuprinde. Continua sa visezi, este singurul lucru pe care-l poti face indiferent daca dormi sau esti cu ochii deschisi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu