joi, 31 iulie 2014

Simt nevoia

     Simt nevoia de a face mai mult pentru mine , de a ma servi intr-un fel , ciudat , aparte , vreau sa ma simt bine in pielea , nu doar sa-mi fie cald , sa mananc bine si sa stau in picioarele altora , vreau sa devin important , sa zburd fara vreo instructiune , sa fac ceea ce-mi doresc fara sa nu am ceva . Chipul meu de copil tinde sa ramana la fel multa vreme , dar in sinea mea , vreau sa fiu un adult , sa fac ceea ce un adult face , sa repet greselile asa cum toata lumea o face , sa invat ceva de care nu am nevoie si sa fac rau , nu pentru ca este o dorinta gresita , ci pentru ca este o actiune cotidiana , programata , de a face rau , de a te rasplati pe sine cu multa calitate si de a adulmeca fiecare oportunitate de a fura de la aproapele tau , vreau ca naravul meu sa fie unul bun , dar plin de vicii , o dorinta ciudata , anormala , dar totodata , macar eu am curajul de a o expune , caci lumea in general , implinieste aceasta dorinta in ascuns .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu