joi, 31 iulie 2014

Diverse

     E luna iulie , undeva spre sfarsit , iar gandu-mi sa la momentele de care mi-e dor , logic , dar parca acum in spre sfarsitul relaxarii , am nevoie din ce in ce mai tare de adrenalina , de momente in care amuzamentul sa fie un drog de care sa nu te mai saturi niciodata , un energizant care iti da viata , care te trezeste atunci cand fata exprima oboseala , tristete sau monotonie , acum in timpul acesta frumos , astept ca totul sa devina tot mai interesant si mai intens , cat despre trairile altora pe parcursul acestui sezon , pot fi ele cat mai intense si mai de starnit invidia , caci chiar imi starnesc invidia , dar sa presupunem , ca mie imi ajunge o doza mica dintr-o esenta cat mai concentrata numita ''viata traita la maxim'' , cu multa bucurie , momente de care sa vorbesti cu adevarul din tine , nu cu minciuna inglobata de altii in mintea ta tare imaginativa si dezvoltata pe plan mincinos , noi sa fim sanatosi , caci boala vine si te mananca. 
     Bai , deci una dintre lucrurile frumoase din vara asta a fost sa cunosc o persoana care pe cat de aproape mi-a fost , totodata mi-a fost atat de departe de gand si cunostinta , e ca un vecin pe care il ai de zeci de ani si de abea dupa cateva decenii ii spui primul salut si incepi sa-l cunosti , sa depanati amintiri , sa traiti ca un grup , na , ce sa zic , toate la timpul lor , dar pana la urma , ma bucur intr-un fel ca nu mai pot lua legatura cu ea , pentru ca o continuare a agoniei ar fi fost inutila , ca un ghimpe in panurile mele spre implinire , planuri inca inexistente , cata fericire , dar totusi , ma gandesc la ea ca  o posibilitate . A pacatuii? Ce e aia , e ca o actiune cotidiana , repetata de zeci de ori pe zi , iar eu ca pacatuiesc in plus , e vreo problema? Mirosul din om il scoti , dar naravul nici cu toata apa din lume nu-l cureti de esenta lui lipicioase spre a iubii sau a tinde spre vruta si nevruta . Pe ea o tin minte , ea e ...  ea , poate m-am indragostit , minute , s-a mai intamplat , se va mai intampla , dar , acum e acum , e viitorul apropiat si depind de el , mai ales cand am posibilitatea de a fi cel care-l organizeaza din apropiere . Timpul trece amintirile raman , noi crestem , altii mor , unii se nasc pentru a lua locul altora si tot asa , caci d-aia lumea continua sa mearga intr-un sens normal , mentinandu-se intr-un loc deasupra limitelor . Ah , o vreau pe ea , caci d-aia visez noaptea doar negru , probabil nu e vis , e somnul , dar ce conteaza , sincer , am sa caut pe net daca exista o unealta care sa-mi ''spele'' creierul pentru a uita ce nu vreau in minte si pentru a mai sterge praful de pe amintiri frumoase cu si fara bine printre ele . 
    Diversitatea cunostintelor duce spre o cunostere mai buna a tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu