sâmbătă, 19 iulie 2014

Intrebari x3

Ce vreau de la viata? 
Ce vreau sa ma fac in viata?
Cum ma voi descurca in viitor?
De ce voi fi singur impotriva tuturor?
De ce ma simt ca un necunoscut printre atatia necunoscuti?
De ce am emotii inainte sa fac orice lucru?
De ce noul nu mai pare nou?
De ce mi-e frica de mine si de ceea ce pot face?
De ce nu reusesc sa-mi doresc si sa implinesc orice-mi dorinta?
De ce toate se duc atat de repede?
De ce iubirea dureaza doar 3 ani?
De ce imi urasc aproapele la fel cum ma iubesc pe mine?
De ce dupa zi vine noapte?
De ce cineva acolo sus inca ne mai iubeste?
De ce nu primesti niciodata ceea ce vrei , ci doar ceea ce meriti?
De ce devenim bogati de vise?
De ce visam?
De ce nu ma iubeste nimeni?
De ce nu ma place nimeni?
De ce sunt asa cum sunt?
De ce exista El?
De ce mi-e dor de ea?
De ce imi place sa o sarut?
De ce mi-ar place sa nu o mai fac?
De ce natura tace , asculta si te linisteste?
De ce apa curge?
De ce exista fizica?
De ce ma urasc uneori?
De ce voi continua?
Cum ma vad?
Ce doresc de la mine?
Ce inseamna asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu