sâmbătă, 5 iulie 2014

Locsor

Pentru ca si dragostea e dulce.
    Si a venit din nou timpul , timpul de a retrai ceva ce a mai fost , in doar cateva zile ma voi afla intr-un loc atat de minunat pentru mine , un loc parca unde se afla Dumnezeu trupeste cu mine , nu pot sa spun decat ca in acel loc atat de mentionat am avut parte de cele mai frumoase experiente din viata mea , dar se pare ca doar in acel locsor departe de civilizatie , acolo unde ura este un cuvant parca impanzit de panze de paiajeni . Intr-un fel am emotii , intr-un fel sunt foarte nerabdator , in alt fel vreau sa revad lumea , vreau sa revad acea persoana de care mi-e dor , dar la urma urmei vine si intrebarea aceea ''Oare ce a fost , va mai fi?'' , tocmai de aceea mi-e frica pentru ca ceea ce a fost in trecut poate nu se va mai intampla , mersul lucrurilor puse pe pauza atunci nu o vor mai lua din loc acum , insa , vom trai si vom vedea , caci fara fapta , nu-i poveste. 

     Se apropie ziua , defapt saptamana , va dura mai mult , insa haide sa va descriu cum arata acea persoana a carui caracter m-a facut sa astept timp pentru a ma redeschide. Parul mediu , de o culoare bruna , parca uns cu luciul diamantului , fata atat de copilareasca pe langa adevarata ei latura matura , avand un corp desprins din machetele si desenele multor case de moda , parca trasatura perfecta , linia aceea de care orizontul nu se bucura , linia perfectiunii , dar pana la urma ce e afara nu e inauntru , nu am cunoscut-o decat o seara , cateva ore cel mult , dar cum se spune , dragoste la prima vedere , multi spun ca nu au simtit-o , eu spun ca nu stiu cum sa o descrie , astfel , minciuna face din om un rob al milei , imi aduc aminte clar si foarte conturat ca ea a fost foarte miresmatica si dedicata aventurii , am ras , parca am suspinat atunci cand am vazut-o plecand fara sa-si ia ramas bun , sper ca intr-o zi sa-i spun toate acestea si sa-i mai spun ca in acea seara acolo sub clar de stele si de luna , in acel locsor , Dumnezeu ne-a privit . 
Nu e directiva de la cele scrise , e natura intre oameni sa iubesti asa cum iti spui , sa iubesti asa cum sti , sa iubesti un necunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu