miercuri, 30 iulie 2014

Intre

     Nu stiu cum sa spun asta pentru ca va parea foarte ciudat , dar tocmai am gasit armonia , am gasit perfectiunea absoluta sau nu , vorbele astea s-au auzit nu din mintea mea foarte vonica si visatoare , ci din spusele a multor oameni cu credinta , caci daca te nasti si primesti viata de la El , trebuie sa traiesti , sa faci pacate si sa te scapi de ele alaturi de El pentru ca la sfarsit sa-I incredintezi viata tot Lui , ironie. Dar subiectul din noaptea asta e altul , inceputul a fost ca o reactie impotriva unor banalitati extrem de vulgare fata de legile unui ateu , iar subiectul din clipa de fata ar fi ''De ce nu te simti bine atunci cand te alfi in locul potrivit?'' .


Uita-te drept mai , caci ce ai pe umeri e greutatea gandurilor

tale , nu doua lumi care te indeamna.
     Spunand ''locul potrivit'' ma refer la anosta fuga a noastra dintre bine si rau , dintre implinire si pe fundul gaurii negre , pot sa spun ca ma aflu chiar la mijloc , un loc modest de unde pot sa gust din toate , dar totodata nu ma simt bine , pentru ca latura mea rebela vrea mult rau , iar latura mea emotionala , tot ce e mai bun , iubire fara margini , poate o noapte sub clar de luna , cu o ceasca de ceai si mult tutun si totusi , cred ca nici asa nu m-as simtii bine , mereu ma trezesc dimineata destul de pozitiv in general , ma bucur ca am o noua zi in fata , un dar pe care-l primesc zi de zi , ar trebui sa ma multumesc cu asta , nu cu zile de nastere unde vreau cadouri de lux si multe alte impopotonari si mizilicuri scumpe pentru ca asa vreau eu , nu cu zile in care zic sobru ''ma duc sa beau o bere ca am muncit azi de nu mai pot , asta dupa un urcat si coborat de scari de 5 ori'' , ar trebuii ca toata lumea sa zica in gandul lui ''multumesc!!!'' caci ziua de maine e un cadou , momentul de acum e continutul lui , iar cand o sa apuci ziua in care se termina continutul definitiv nu ai decat sa spui ''Am avut mai mult noroc decat cei de pe Titanic , Amin!!!'' , zambet. 
    Acum , pot sa spun ca ma trezesc dimineata cu gandul curat , petrec ziua cu suisuri si coboasuri , mereu intr-o discordanta continua , cand cu zambetul pana la urechi , cand cu moaca ca si ceara topita sub raze de soare palitoare peste tot , cer e ca noaptea cand ma pun la somn , sunt plin de regrete si mi-e frica ca a doua zi va fi tot mai rau  , tocamid e aceea sunt poate chiar invidios pe multa lume care nu se perinta pe aceasta ata mergand intr-un picior , mi-e ciuda pe acei oameni pentru ca ei stau intr-un loc stabil , comod , ca pe un nor , la capetele acelei ate , partea rea si partea buna , caci daca faci parte din lumea rea , trebuie sa ai vicii , multe ganduri sobre , sa faci ce face altul si sa mergi cu susul in jos , de a fi sa fac parte din partea buna , acolo cumintenia e o lege pe care daca o incalci platesti cu viata , ce e bine , ce sa alegi? Si apoi se mai intreaba altii , ca de ce se sinucid oamenii? 
    Deja cunosc destule sentimente si emotii , in viitor voi experimenta si mai multe , dar pentru acum , ma multumesc , ma simt foarte flatat , chiar imi spun ca ma multumesc , e adevarat , poate , dar pentru seara asta am spus ce am pe inima si pentru viitor , Dumnezeu  sau cine stie cine , imi va face un plan maret , aloha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu