vineri, 9 mai 2014

Lucruri noi si lucruri vechi

     Ce e nou acum , va fi vechi mai tarziu , insa va avea aceeasi insemnatate , prin asta vreau sa spun ca insfarsit dupa o perioada lunga de asteptare , ce-i drept , fara premeditare , ba , am luat 4 , la scoala bineinteles , ce realizare , ei bine nu prea conteaza asta , alte lucruri noi , am invatat ce este taxa pe valoarea adaugata , am invatat sa gandesc intr-un alt fel , am invatat sa , am invatat cum , am invatat , am invatat , am invatat ... , multe , acum invat , mai tarziu , uit , mersul vietii. Ma nemultumesc in totalitate , stiu , in mersul normal al lucrurilor as face orice pentru a-mi aduce implinire proprie , dar acum parca nu m-as cunoaste , mereu imi propun sa tac , sa dreg , sa fiu altcineva , dar mereu mediul si oamenii care ocaresc ma schimba , astfel din tacutul de la marginea banci , ajung la derbedeul din spatele clasei , e o controversa , vreau sa-mi indeplinesc toate vointele , vreau sa ajung sa fiu un om cu o lipsa aproape totala de interactiune sau legatura interumana , m-as simtii mult mai bine in pielea mea inca alba de la soarele iernii , m-as simtii mai bine daca nu as cunoaste atatea , esentialul vietii mie destul , stiu sa ma descurc , stiu sa folosesc o cazma , stiu ca am instinct , sigur nu am sa mor in singuratate. 
     Urasc faptul ca , cuvantul ''bisericuta'' de la cineva destept ascultare , este folosit ca o acuza , ca un fel de grup care imparte derbedeism si durere , batjocora si lucruri nebune , insa acea ''bisericuta'' se constuieste in jurul lui , este exact ca prazile animalelor , spre exemplu , prada ursului , daca esti urmarit de unul si ai puterea sau frica necesara de a interpreta moartea la ananghie , ca pe un accesoriu mereu la indemana , ursul te va mirosii , dar va abandona sansa de a te manca , savura asa cum ar trebuii , la fel se comporta monsieur , nu faci parte din biserica , daca nu dai la cutia milei influenta sau par lung degeaba strici litri de oxigen pe Pamant. Nu-mi plac momentele stanjenitoare , dar nici momentele de emotie maxima , ma fac sa imi pierd increderea sau stabilitatea pe picioare , m-as duce departe de orice egalitate pe pamantul asta , dar nu pot , cum zice maxima aia ''Egalitatea exista doar in matematica'' , nimic mai complicat , decat sa pretinzi asa ceva.
    Intotdeauna pun capat unui articol cu un citat , iar citatul de astazi este unul cu legatura la matematica rudimentara. V=a fi + a devenii + a regresa - fericire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu