sâmbătă, 31 mai 2014

Cum sa ajungi de la zambet la disperare

     Teoretic destul de greu , multi pasi de trecut , multa munca , insa practic , totul e simplu , ai nevoie de o persoana sau mai multe pentru a-ti stimula nervii si cam atat , minunat. Exista momente cand ai nevoie de liniste , exista momente cand vrei sa vorbesti cu tine , nu cu el , nu cu ea , ci cu tine , despre cum sa fi , cum sa-ti aduci zambetul sters de pe fata. In fiecare zi vad in fata mea , in spatele meu , in dreapta si stanga mea cum unii se impung , isi spun lucruri urate de dragul trecutului , mi-e destul de indiferent , dar si foarte probabil incert , cum dupa o poveste de dragoste , o poveste atat de minunata , ca acelea dintre golani si fete cuminti , cand doar un muzical sau o noapte sub clar de luna pot graii mai mult decat un roman de sute de pagini , ciudat. Nu-mi sta in putinta , dar daca as avea posibilitatea divina de a aduce inapoi zambetul pe buzele celor incercati de prostie as da de la mine , as da parte din mine sa revina pe drumul bun , nu doar profitand , caci toti a rascoala atunci cand sunt raniti , asa voi face si eu , pana la urma ii inteleg pe cei care dupa dulceata si viata de vata pe bat , devin acreala si sarat , pentru ca si eu am fost in situatia lor , dar sincer sunt o fire mult prea inchisa ca sa ma mai gandesc la asa ceva , cand am ocazia mai bine muncesc 12 ore decat a pierd timpul spunand ''acum am scapat de ea , sunt liber , hai sa frec menta'' , minunat , ce s-a intamplat cu iubirea adevarata?
Mimeaza un zambet , daca nu te scapa sodu'.
     Astazi ii vad pe cei doi protagonisti stand  la minim 2 metri unul de altul , caz in care s-ar putea sa fie chemata executarea silita , stand chiar si la mai mult de 2 metri , pur si simplu nu pot sa nu-si arunce o privire , fie ea si plina de dispret , iar cateodata chiar injective vulgare si porcoase , dezavatajele ''ranirii in iubire'' , luati-va un plature mare si infasurati-va , poate nu va mai curge atata creier , o sa aveti nevoie de el atunci cand o sa realizati ca totul a fost o copilarie. Multi au uitat ca atunci cand ai o relatie sau definitia relatiei este etapa prin care iti cauti  jumatatea , nu etapa prin care cauti sa profiti de tot ce-ti apare in cale , asa ca , luati-va o camera , nu o relatie de pe eBay.
Cum pe clantele usilor de la hoteluri sunt puse anumite semne cu ''Nu deranjati!'' asa toti din ziua de astazi poarta la gat un semn cu ''Daruiesc zambete false''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu