luni, 4 mai 2015

A obtine

     ''OBȚÍNE, obțin, vb. III. Tranz. A dobândi, a primi, a căpăta (ceva); a reuși să ajungă la..., a realiza ceva. – Din fr. obtenir, lat. obținere (dupăține). ''  

       In ziua de astazi tot ceea ce meriti obtii cu un pret, sa nu mai vorbim despre lucrurile pe care ti le doresti ca placere, ca moft sau ca surplus, nici vorba ca tu persoana fizica sa te invarti impreuna cu lumea in jurul axei sale, ci lumea se invarte in jurul tau, caci fiecare lucru are legatura cu tine, fiecare lucru e despre tine, totul exista doar daca tu faci posibila existenta.
       Simt ca merit sa traiesc, sa-mi fac un rost independent, iar la randul meu sa ajut pe cineva, pe un amator, un succesor sa ajunga in locul meu ca novice, iar mai apoi ca profesionist. ''Elevul va devenii profesor.'' Fiecare lucru pe care ti-l doresti fie il primesti sub forma de cadou, fie trebuie sa muncesti pe branci pentru a-l apuca doar de un colt, totul se obtine cu mare greutate atunci cand esti singur impotriva tuturor, dar ceea ce meriti va fi al tau intr-o zi, deci lupta nu e in zadar, continua sa speri.
       In plan personal, trebuie sa lupt pentru ceea ce-mi doresc si sa invat din greseli pentru ca mai tarziu sa nu fiu din nou hipnotizat de un miraj, trebuie sa trec atat prin putinul bine, cat si prin imensul rau, trebuie sa gust din fiecare culoare, trebuie sa-mi adaptez papilele gustative fiecarui lucru cat mai pretentios, mai bun, mai rafinat, sa devin un om mai cult, mai filtrat.
      Nu tot ceea ce am facut a fost o greseala, nu tot ceea prin ce am trecut a fost o intamplare rea, insa destinul nu-ti da voie sa te bucuri prea mult de ceea ce e bun, asadar trebuie sa sari din floare in floare, sa-ti aduni provizii, iar inspre final sa te bucuri de tot ceea ce ai adunat in timp, amintiri, fapte bune, urme alte tale pe care le lasi drept semnatura.
      Viata unui om este construita din trecutul anevoios, prezentul scurt si viitorul nevazut, ca om simplu, drept fapt personal, imi doresc ca sa obtin in timp premii de care doar eu sa stiu, sa imi primesc laude, sa ma inalt eu pe mine ca rege al lumii mele si sa ma bucur de cele rele mai putin decat de cele bune. Sa obtii o amintire frumoasa e un lucru pe care cu siguranta nu-l uiti pentru ca va ramane imprimat in mintea ta, sa obtii un merit sau o titulatura este si mai frumos, asta iti va definii viitorul.
     Pana la urma, trebuie sa muncesc ca sa obtin tot ce merit, tot ce-mi doresc, insa drumul e lung si greu, e ca si mersul pe bicicleta, la inceput ai nevoie de ajutor, mai cazi, te lovesti, inveti, dupa un timp cu mare atentie reusesti sa mergi, dar din nou vei cadea, te vei lovii si vei vrea sa abandonezi, dupa inca un timp vei incerca cu o masura mult mai mare de motivatie si de data aceasta vei reusii, meri merge mai departe fara ca sa cazi, fara ca sa te ranesti, fara ca sa fi ranit de slabiciune. Partea mai proasta a acestui fapt este ca desii ai invatat si te descurci, iti vei propune incercari si mai andurante, azi vei merge inainte zeci de kilometri, dar acei kilometri cu siguranta nu sunt la vale, pentru ca tu vrei sa obtii ceva, asadar  vei urca pe un drum abrupt unde vei ajunge greu, iar la final vei fi obosit si lipsit de speranta, de motivatie, dar atunci cand vezi varful, constinta inceteaza din a mai functiona si da frau liber imaginatiei fara limite, de acolo poti sa conduci.
      Speranta moare ultima, incerca si chiar daca vei da gresi, mai incerca si daca nici dupa incercarea aceea nu-ti va reusii, las-o balta, apuca-te de pescuti.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu