duminică, 5 martie 2017

Afacerea

       De cele mai multe ori, in timpul vietii, o sa pierzi infruntarile, o sa cazi prada siretlicurilor si minciunilor, vei fi tradat, iar dupa toata aceasta iscusinta a raului, vei avea nevoie de un motiv, de un sprijin prin care sa te ridici si sa continui infruntarile cu greutatile vietii pana in momentul in care vei triumfa, in viata exista multe rele si putine bune, dar tu trebuie sa muncesti si sa aspiri la titulatura de distins om care reuseste si are parte de partile bune, dar putine.
       Nu cu mult timp in urma, am avut neplacere de a da peste o asemenea situatie, iar momentul in care dezamagirea ajunge la un punct critic, totul prinde o alta forma, iar simpla emotie se disperseaza intr-o multitudine de directii si caracteristici, ei bine, atunci am simtit ceea ce pana atunci nu mai fusese un adevarat impediment in calea mea spre fericire. In imediata perioada, dezamagit si pus la pamant de intreaga ''afacere'', am inteles ca nicio clipa nu poate impiedica timpul intreg, asa ca, am continuat sa ma distrag de la ceea ce ma afecteaza si sa ma concentrez asupra evolutiei caracterului si viitorului meu. In cuvinte mult mai simplu, trecutul a trecut, prezentul e acum, viitorul ne asteapta.
       Pentru mine, viata e cel mai frumos motiv pentru care sa zambesc si sa fiu fericit, nimic si nimeni nu ma poate impiedica pentru a devenii exact ceea ce imi doresc, adica implinit si cel mai important, fericit. Momentele de lunga durata sunt doar o iluzie, adevarata fericire o gasesti doar in clipe, picaturi minuscule care tind sa te fereasca.
       Viata e frumoasa si nu pot sa spun decat ca voi continua sa fac ceea ce ma face fericit, imi voi oferii doar modestia in averi si bogatia in suflet, duhul care salasluieste in mine cu adevarat in fiecare zi, gaseste acea picatura de fericire care sa duca la capat intreaga menire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu